رئیس سازمان بسیج رسانه البرز:

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با محوریت تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه البرز آغاز به کار کرد

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز از آغاز به کار چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با محوریت تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه البرز خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره با هدف نهادیه ساختن گفتمان اصولی انقلاب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۸۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه البرز طی نشست خبری که در سالن ابن سینا تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، گفت:  این دوره از جشنواره با هدف نهادیه ساختن گفتمان اصولی انقلاب برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: جشنواره ابوذر در سال جاری با رویکرد غیر سیاسی کاری و مسائل تنش زا و برمبنای صداقت، تعهد و انصاف در ارائه آثار و داوری قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه خودباوری میان اصحاب رسانه استان البرز توضیح داد: ایجاد یک رقابت سالم و هدفمند در جهت اعتلای سطح کارکرد رسانه از اهداف اصلی این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر است.

وی با بیان این مطلب که گفتمان اصولی انقلاب به عنوان محور اساسی در ارائه آثار قرار دارد، عنوان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از مهم ترین رویدادهای ارزشی استان است که توانایی هایی اصجاب رسانه را در حوزه خبر در محورهای مختلف نشان می دهد.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز خاطرنشان کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، دستاوردهای انقلاب با رویکرد فرمایشات رهبر معظم انقلاب از جمله محورهای این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر است.

وی با اعلام زمان برپایی این جشنواره مطرح کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره از جشنواره آثار خود را در محورهای معین شده که از تاریخ ۳۰ آذر ۹۷ تا ۱۰ دی ماه سال جاری منتشر کرده اند به آدرس resaneh.alborz@gmail.com می توانند ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها