فرمانده سپاه شهرستان فردیس:

بسیجیان همواره در میدان عمل مجاهدانه حاضر هستند

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با اشاره به شاخصه ‌های بسیج، گفت: بسیجیان همواره در میدان عمل مجاهدانه حاضر است و کار را با اخلاص و بی‌نشانی برای خدا انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۶۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه شهرستان فردیس در نشست روشنگری در مسجد ولیعصر شهرک ناز برگزار شد ، با بیان اینکه بسیجی به نام و داشتن کارت و لباس نیست ، اظهار داشت:تولد بسیج در سختی هاست وقتی که انقلاب پیروز شد و دست آوردهای آن به ثمر نشست و باید عده ای می بودند که از این دست آورد ها وثمره انقلاب دفاع می کردند ،که حضرت امام خمینی (ره) بسیج مستضعفان را ایجاد کرد.

بسیجیان همواره در میدان عمل مجاهدانه حاضر هستند

وی افزود : بسیج همواره با سختی ها دست وپنجه نرم کرد ، در دوران دفاع مقدس ، سازندگی ، رشد علمی یا تفکر کمک رسانی به مردم ، ایجاد گروه های جهادی؛ محرومیت زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی همه اینها نشان می دهد روند ها با تمام سختی ها روبه رشد بوده و ما مسیر را درست طی می کنیم و این ایثارهمچنان ادامه خواهد داشت .

سرهنگ دوم پاسدار علیزاده در ادامه عنوان کرد : بسیج یک تفکر واندیشه است و بسیجیان همواره تلاش کردندتا پرچم دار این تفکر باشند همانطور که در دوران دفاع مقدس شرایط کشور و امنیت ایجاب می کرد تا بسیج در قالب نظامی جهت دفاع از دین و کشور عمل کند و امروز باید در عرصه های مختلف سازندگی ، تولید و حفظ آرمانهای انقلاب باقی بماند، نیاز امروز ما هم حضور بسیج در عرصه های مختلف است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)در پایان با بیان اینکه در ساخت خانه های ویران شده در زلزله و حمایت از دانش آموزان محروم و تعمیر و ساخت منازل سیل زدگان این بسیج است که در میدان حضور دارد خاطر نشان کرد: بسیجیان همواره در میدان عمل مجاهدانه حاضر است و کار را با اخلاص و بی‌نشانی برای خدا انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها