خبرهای داغ:
عضو هیئت عامل سازمان راهداری:

حفاظت از دوربین‌های جاده‌ای مهمترین دغدغه است

عضو هیئت عامل سازمان راهداری گفت: حفظ و حفاظت از دوربین‌های جاده‌ای مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۲۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

حفاظت از دوربین‌های جاده‌ای مهمترین دغدغه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرامرز مداح در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: در سال‌های اخیر، استفاده از سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند نصب شده در جاده‌ها، علاوه بر کاهش حضور مأموران پلیس‌راه در جاده‌ها، میزان حوادث و تلفات رانندگی را به طور قابل توجهی کاهش داده، این در حالی است که در این سال‌ها بر تعداد خودروها و سفرهای جاده‌ای اضافه شده است.

وی افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک جاده‌ای را از اولویت برنامه‌های این سازمان است، افزود: از آنجا که پیشگیری بهتر از درمان است، استفاده از این فناوری می‌تواند به شکل موثر در کاهش تصادفات، پیشگیری از بروز ترافیک و در نهایت افزایش ایمنی موثر باشد.

عضو هیئت عامل سازمان راهداری ادامه داد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی همه تصاویر در صورت نیاز در اختیار دستگاه‌های امنیتی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه رعایت قوانین و سرعت مطمئنه را از جمله عوامل بازدارنده عنوان کرد و یادآور شد: واقعیت امر این است که آنچه می‌تواند تأثیر اصلی بگذارد اجرای قانون و آموزش برای اجرای قانون است. 

گفتنی است، در ادامه  این نشست 11 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در 20 محور استان با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

این دوربین ها در مسیر رفت و برگشت محورهای همدان گنجنامه، غار علیصدر، سه راهی نوژه به کبودراهنگ، بهار و پادگان قهرمان نصب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات