سردار بابایی در حاشیه افتتاح مسکن سیل زدگان:

کمک به محرومان تکلیف شرعی ماست / جنگ با فقر و محرومیت ماموریت ویژه سپاه است

سردار بابایی در حاشیه افتتاح مسکن سیل زدگان کمک به محرومان را تکلیف شرعی دانست.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۸۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در حاشیه افتتاح مراسم مسکن سیل زدگان در شهرک ارم ساری  با اشاره به تشکیل کمیته امداد(ره) توسط امام راحل گفت:‌ خدا را شاکریم که امام خمینی(ره) کمیته امداد را برای رفع مشکل محرومین تشکیل داد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که با کارجهادی می توان مشکلات را حل کرد، خاطرنشان کرد:‌ما رفع محرومیت را مسئولیت خود میدانیم که در هر محله، روستا و یا منطقه ای  اگرکسی دچار محرومیت است به قدر توان برای رفع محرومیت تلاش کنیم .

سردار بابایی در ادامه با بیان اینکه امروزه بانک اطلاعاتی کمیته امداد این سازوکار را برای ما فراهم کرد تا بتوانیم با بهره گیری از نیروهای جهادی دررفع محرومیت تلاش کنیم؛ افزود:‌ رفع محرومیت همت بیشتر مردم را می طلبد تا بتوان کمک ها را به موقع به افراد کم برخوردار رساند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه برخی از تصمیم گیران وضع اقتصادی مردم را بدتر کردند، یادآور شد:‌دشمن با فشار اقتصادی  در تلاش برای خسته کردن مردم از انقلاب و ایجاد فقر و محرومیت در کشور است اما به برکت  نظامی اسلامی نقشه های دشمن بی اثر شد.

سردار بابایی با یادآوری دهه اول انقلاب اضافه کرد:‌در رفاه عمومی،آموزش ،معیشت مردم و از همه مهمتر امنیت  نسبت به اوایل انقلاب پیشرفت چشمگیری داشتیم اما نباید به این امر قانع باشیم و با توجه به تکلیف شرعی ،همه باید برخوردار از یک رفاه نسبی  بوده و ما نیز باید در این راستا تلاش کنیم .

فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن قدردانی از همه نیروهای جهادی و کسانی که در بهره برداری از مسکن سیل زدگان پای کار بودند، یادآور شد:‌جنگ با فقر و محرومیت از کارهای مهم ماست و ان شاء الله با کمک مردم بتوانیم در این جنگ پیروز و سربلند بیرون باییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها