جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد برگزار شد

جشنواره بازی‌های بومی محلی شامل دارت، بولس، فریز بی و یک قل ۲ قل به مناسبت هفته بسیج و با حضور ۸۰ شرکت کننده در سالن ورزشی شهید شیرودی میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۲۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مسئول تربیت بدنی حوزه مفاومت بسیج فاطمه الزهرای میبد در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: این مسابقات با همکاری ۲ حوزه خواهران مقاومت بسیج شهرستان و با همکاری تربیت بدنی بسیج ناحیه میبد و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
زهرا اکبرزاده با اشاره به اینکه در پایان مسابقات با حضور مسئولان به پنج نفر اول جوایزی اهدا شد، افزود: در ۱۳ پایگاه مقاومت بسیج زیر مجموعه حوزه فاطمه‌الزهرا در طول سال فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، آیروبیک، والیبال، کاراته، تیراندازی، طناب زنی و... انجام می‌گیرد.
وی یادآور شد: این حوزه درمجموع ۱۰۰ ورزشکار فعال حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای دارد که حدود ۱۰ نفر از آن‌ها نیز به حال در سطح استانی و کشوری نیزحائزمقام‌های برتر شده‌اند.
مسئول تربیت بدنی پایگاه خدیجه الکبری نیز گفت: تا به حال کلاس آموزشی والیبال در سطح حوزه برگزار و برنامه ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی دفاع شخصی، تیراندازی با تفنگ‌های بازی و چربی سوزی هم صورت گرفته‌است.
زینب زینل پور افراد شرکت کننده در فعالیت‌های ورزشی حوزه را در مجموع ۴۰ نفر عنوان کرد و افزود: انشاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده، بانوان بیشتری دراین حوزه فعالیت ورزشی خواهند داشت.
در پایان این جشنواره خانم‌ها عذرا زارعی از پایگاه ام‌البنین، طیبه عبدی و فاطمه محمد میرزایی از پایگاه ام ابی‌ها، سعیده زارعشاهی از پایگاه ام البین وملیحه شاه محمدی از پایگاه بنت الزهرا به ترتیب حائز مقام‌های اول تا پنجم شدند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات