امام جمعه موقت یزد:

دولتمردان برای حل مشکلات معیشتی و رسیدگی به مطالبات مردم تلاش کنند/لزوم تشکر عملی مسئولان از مردم

ایت اللهی در خطبه های امروز نماز جمعه یزد: دولتمردان باید با برنامه‌ریزی مناسب برای حل مشکلات معیشتی و رسیدگی به مطالبات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۰۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد آیت‌اللهی امام جمعه موقت یزد با تاکید بر پاسخگویی منطقی به اعتراض‌های قانونی مردم بیان خاطرنشان کرد: مردم به نظام و انقلاب و رهبری علاقه دارند و مسئولان وظیفه دارند پاسخگوی انتقاد‌ها و اعتراض‌های شهروندان باشند.

امام جمعه موقت یزد که در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سخن می‌گفت، با بیان این که مردم با حضور خود اعلام کردند که صف معترضین از متعرضین جدا است و اعتراض غیر از تعرض به مقدسات و مردم است افزود: از مسئولان قوه قضاییه انتظار است با آشوبگرانی که در حوادث اخیر به اموال مردم و بیت المال آسیب رساندند، قاطعانه برخورد کنند.

وی با قدردانی از هوشیاری مردم تصریح کرد: در حوادث روز‌های اخیر تعدادی از آشوبگران وابسته در برخی مناطق کشور صدمات زیادی به اموال مردم و بیت المال وارد کردند و ضرورت دارد با آن‌ها قاطعانه برخورد شود تا درس عبرتی برای معاندان نظام باشد.

آیت‌اللهی در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه اخیر، بر هوشیاری و حضور در صحنه برای اجرای منویات رهبری و شکست توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

امام‌جمعه موقت یزد خطاب به مسئولان کشور، خاطرنشان کرد: مردم به وظیفه خود در این زمان عمل کردند و مسئولان باید به این مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: مردم به خدمت و تشکر عملی نیاز دارند و با بیانیه دادن و تعریف و تمجید از مردم در سخنرانی‌ها، دردی دوا نمی‌شود.

آیت‌اللهی با بیان اینکه بخشی از وضعیت فعلی به سبب تحریم‌های ناجوانمردانه است، تصریح کرد: البته مقدار بسیاری از مشکلات ربطی به تحریم و دشمنان ندارد و مردم به بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت‌های برخی مسئولان اعتراض دارند که سخن اکثریت مردم است و گفته اقلیت مردم نیست که برخی پشت تریبون‌ها می‌گویند این اعتراضات سخنان عده‌ای معدود است.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید با برنامه‌ریزی مناسب برای حل مشکلات معیشتی و رسیدگی به مطالبات مردم تلاش کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات