فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

حرکات دشمن با اوج شکوه مردم نابود شد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به آشوب‌های اخیر و با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با بسبجیان گفت: این توطئه‌ای است که در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دادند که به وسیله مردم نابود شد و این اوج شکوه مردم بود و از مردم سپاسگزاریم.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۵۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

حرکات دشمن با اوج شکوه مردم نابود شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان در سالن انقلاب با ارائه گزارش عملکرد سپاه استان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم، همدان دارای ارزش تاریخی و پرشکوه تاریخی و مدنیت است و در دوران اسلامی شهر همدان مرکز شکوفایی تمدن اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از این شهر تعداد بی‌شماری دانشمندان برجسته همچون بوعلی سینا، عین القضات، باباطاهر و شخصیت‌های بسیار بزرگی برخاسته‌اند، گفت:از نقش‌آفرینی شهر و استان همدان در دوران انقلاب به نام سیدجمال اسدآبادی در همه دنیا یاد می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان، بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی شهدای نامداری از این خطه از جمله شهید مفتح، آیت اله مدنی، قدوسی و... برخاستند.

وی خاطرنشان کرد: شهر و استان همدان در دوران دفاع مقدس ۸ سال نقش دفاع و پشتیبانی را برعهده داشت و تقریبا ۳۰۰ حمله هوایی به این شهر شد و مردم همدان با غیرت دینی و حضور سیاسی خود در مقابل دشمن ایستادند.

سردار مجیدی ابراز داشت: استان همدان بیش از ۸ هزار شهید و یک هزار جانباز در پرونده خود دارد، اینک در دهه چهارم انقلاب ضمن حضور در همه عرصه‌های انقلاب با تحمل فشارهای اقتصادی موجبات یأس و ناامیدی را برای دشمنان فراهم کردند.

وی با اشاره به آشوب‌های اخیر و با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با بسبجیان افزود: این توطئه‌ای است که در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دادند که به وسیله مردم نابود شد و این اوج شکوه مردم بود و از مردم سپاسگزاریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان،  گفت: استان همدان نماد هماهنگی و هم افزایی بین مسئولین و مدیران و نمایندگان مجلس است و در مولفه‌های مختلف پیشرفت‌های بی‌شماری را داشته است.

وی ابراز داشت: در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان همدان یک هزار و ۴۰ پروژه را انجام داده است که ۳۲ پروژه عمرانی، احداث و مرمت مدارس، انتقال آب شرب، احداث منبع دخیره آب، لایروبی قنوات و... است.

سردرا مجیدی ابراز داشت: در ابتدای سال ۹۸ استان همدان معین استان گلستان شد که ۴۰  روز پشتیبانی کرد و ۵۰۰  پروژه سیل به همدان واگذار شد که ۲۳۳ مورد آن را انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۹۷ صندوق قرض الحسنه راه‌اندازی شده که ۹۷ درصد صندوق‌ها در همدان است، یادآور شد: ۱۸۷ پروژه احداث داشتیم که ۵۰ درصد آن انجام شده و ۵۰ درصد تا آخر سال انجام می‌شود و در حاشیه این مراسم نیز ۲۰۰ سری جهیزیه جمع‌آوری شده امروز تحویل خانواده‌های نیازمند می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات