خبرهای داغ:

شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان اصلاندوز در سالروز تشکیل بسیج+تصاویر

همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه اقتدار در شهرستان اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۴۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل بسیج تجمع بزرگ شکوه اقتدار و مقاومت بسیجیان با حضور مسئولان،روحانیون،فرماندهان نظامی و انتظامی،اقشار مختلف بسیج،عشایر غیور و دانش آموزان شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

بسیجیان شرکت کننده در این همایش ابتدا از مقابل حوزه بعثت و حوزه خواهران بصورت پیاده روی حماسی به سمت مسجد جامع اصلاندوز حرکت کردند.

در این همایش بسیجیان با شعارهای بیر بئله لشکر گلیب به عشق رهبر گلیب،مرگ برآمریکا،مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه گر اقدامات آشوبگران در روزهای اخیر در برخی از شهرهای کشور را محکوم و از بیانات مقام معظم رهبری و اقتدار و امنیت کشور حمایت کردند.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز ضمن خیرمقدم گویی با اشاره به تأسیس شجره بسیج در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل (ره)، اظهار کرد: بسیج  میراث ارزشمند امام خمینی(ره) برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است‌. 

وی با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه‌های مختلف برکات و دستاورهای بزرگی برای مردم و نظام داشته است، تصریح کرد: کارنامه چهل ساله بسیج پر از خدمت به مردم، جهاد و شهادت در راه خداوند است.

فرمانده ناحیه سپاه عشایری استان اردبیل بیان کرد: بسیج با تقدیم هزاران شهید در دوران دفاع مقدس از اسلام و نظام جمهوری اسلامی دفاع جانانه کرده است و الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

در ادامه این اجتماع مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه عشایری اصلاندوز بسیاری از پیشرفت‌های کشور را در سایه تفکر بسیجی دانست و اظهار کرد: تفکر بسیجی نیاز امروز کشور است.

حجت‌الاسلام حسین اکبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران با عزت گام اول انقلاب را برداشتند و در گام دوم انقلاب نیز با روحیه بسیجی و جهادی بر دشمنان غلبه می‌کنند.

در ادامه رحیم زارعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به حماسه سرایی با موضوع بسیج پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات