خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تفکر بسیجی در همه زمینه ها گره گشاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه تفکر بسیجی در همه زمینه ها گره گشاست، گفت: رزمندگان ما با این روحیه و تفکر بسیجی از جان و مال خود گذشتند و مسیر شهادت و سعادت را انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۸۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در یادواره شهدای دانش آموز ضمن تبریک هفته بسیج به دانش آموزان، تاکید کرد: دانش آموزان باید شهدا را به عنوان الگوی عملی خود قرار دهند تا به فلاح و رستگاری دست یابند.

   مدیر دستگاه تعلیم و تربیت میانه نیز با تاکید بر سرلوحه قرار دادن شهدا در کارهای خود از اجرای طرح لاله های روشن با هدف برگزاری چهل هزار یادواره در چهل هزار مدرسه در سالتحصیلی جاری خبر داد و گفت: هدف از اجرای این یادواره ها، ارج نهادن به مقام شامخ شهداست و به عنوان درس ملی در سند تحول بنیادین دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می آید.

   یوسف ساجدی فر، دانش آموزان امروز را آینده سازان و مسئولان آینده ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیجیان ولایتمدار و همیشه در صحنه باید برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، گام بردارند.

    وی افزود: امروز یکی از رسالت های بزرگ دستگاه تعلیم و تربیت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است.

   یادواره شهدای دانش آموز به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و با حضور بیش از یکصد نفر از دانش آموزان در واحد مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان شهید مطهری میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها