نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در جمع راهپیمایان امنیت و اقتدار؛

برجام نسخه‌ای متعفن برای مهارقدرت جمهوری اسلامی بود / مسئولان ولایتمداری را از مردم یاد بگیرند

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت:‌برجام تاکتیک دشمن برای مهار قدرت جمهوری اسلامی ابران بود.و امروز برجام نسخه متعفنی است و مسئولان باید در تمام موارد به نکات و توصیه های رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۷۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی امنیت و اقتدار در ساری با اشاره به اینکه این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار و اشرار بود، تاکید کرد:‌ هیچ وقت نباید با استکبار جهانی وارد مذاکره شد چرا که استکبارهیچ گاه خیرخواه مردم ایران نبود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه عمق دشمنی استکبار در چهار دهه تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است، خاطرنشان کرد:‌  دشمن در طول عمر چهل ساله انقلاب تمام تلاش خود را تحریم، راه اندازی جنگ داخلی ناتوی فرهنگی فتنه انجام داد و برای براندازی انقلاب با راهبرد اغتشاش عمل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود به برجام اشاره کرد و یادآور شد:‌برجام تاکتیک دشمن برای مهار قدرت جمهوری اسلامی ابران بود.و امروز برجام نسخه متعفنی است و مسئولان باید در تمام موارد به نکات و توصیه های رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام غلامی با تصریح براینکه در مساله برجام دشمن درصدد اجرای برجام های منطقه ای بود، گفت:‌دشمن میخواست ایران دست از حمایت جریان مقاومت در منطقه بردارد اما با درایت رهبری نقشه دشمن با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه هدف آمریکا از خروج برجام، ایجاد موج نارضایتی در کشور بود ، خاطرنشان کرد:‌آمریکا 7 تریلیون دلار برای تسخیر غرب آسیا خرج کرد و می خواست  فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی در امنیت باشد ولی نفوذ منطقه ای ایران بیشتر شده و امنیت فرزندان نامشروع آمریکا در سرزمین اشغالی فلسطین از دست رفت.

حجت الاسلام غلامی دموکراسی کشور را طبیبانه دانست و اضافه کرد:‌دموکراسی کشور آشپزخانه ای و عرفی نیست که به میل بیگانان آش آن را بپزیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح اصلاح مصرف سوخت اضافه کرد:‌مردم باید بدانند رهبر معظم انقلا با کلیات طرح موافقت کرد اما درباره جزئیات گفتند که مسئولان باید آن را به خوبی اجرا کنند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه جزئیات اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین به عهده مسئولان بوده و هست تاکید کرد:‌رهبرمعظم انقلاب  خواستار حل مشکلات و حل فشارهای معیشتی مردم توسط مسئولان شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که  از نظر کارشناسان طرح اصلاح قیمت بنزین نباید باعث گرانی اجناس و تورم در کشور شود، افزود:مسئولان در این رابطه هوشمندانه عمل کنند .

حجت الاسلام غلامی با قدردانی از مردم انقلابی و بابصیرت مازندران، خاطرنشان کرد:‌مردم در دفاع از آرمان نهای انقلاب سنگ تمام گذاشتند و مسئولان باید اطاعت پذیری از ولایت فقیه را از مردم یاد بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار