خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بسیج از عوامل افتخار انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: بسیج یکی از افتخارات و از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۰۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جمع بسیجیان پایگاه های حوزه نجف مراغه در روستای هرق این شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نقش ممتازی در همه عرصه های کشور از جمله کمک به توسعه بهداشت عمومی و فلج اطفال گرفته تا اجرای صدها هزار طرح عمرانی در روستاها و مناطق محروم و با شناسایی صدها قطب صنایع تبدیلی و تلاش برای توانمند سازی و فعال سازی آنها نقش ایفا کرده است.
وی ادامه داد: بسیج در همه شرایط و سختی ها در کنار مردم و یار و یاور آنها ست چراکه قشری  برخواسته از متن مردم بوده و برای  رفع مشکلات مردم در عرصه ها و حوزه های مختلف خدمات ارزشمندی ارائه می کند.
 حجت الاسلام طالعی مهم ترین اقدام بسیج را عمل به بیانیه گام دوم انقلاب  عنوان و بیان کرد: گام دوم انقلاب  منشور فعل و آینده نظام اسلامی است و در این راستا گفتمان سازی این بیانیه در بین همه اقشار جامعه از برنامه های  اولویت دار  بسیج است.
وی اضافه کرد: بسیجیان کسانی بودند که در 8 سال دفاع مقدس باعث عزت و اقتدار و پیروزی ایران اسلامی شده و همه استراتژیست های نظامی دنیا  را به حیرت واداشتند.

حجت الاسلام طالعی خدامحوری، تبعیت از ولایت، شهادت طلبی،  خستگی ناپذیری را از  شاخصه ها و ویژگی های بسیج مطرح کرد و گفت: بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی چهل سال ایستادگی، مقاومت ولایت مداری همراه با جهاد و شهادت از خود نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود بسیج را خنثی کننده فتنه ها دانست و گفت: تاسیس بسیج یکی از ابتکارات حضرت امام(ره) و از موهبت های الهی است که خدا به قلب امام (ره) الهام نمود که در طول چهل سال  انقلاب اسلامی همیشه در صف اول صیانت و نگهداری از انقلاب و امنیت کشور قرار گرفته، و در شرایط خاص از انقلاب و ارزش های نظام دفاع می کند.

حجت الاسلام طالعی به قدرت و توان بسیج اشاره ای کرد و گفت: بسیج در اغتشاشات اخیر، قدرت، عظمت و اقتدار خود را نشان داد و همچون دوران دفاع مقدس  از امنیت کشور و مردم دفاع کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها