رونمایی از المان دو تن از شهدا در اردکان

در واکنش به حذف نام شهدا در برخی از نقاط کشور، المان‌های شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزا مهدی علی‌محمدی اردکانی در اردکان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۶۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) و با حضور خانواده معظم شهدا، از المان‌های شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزا مهدی علی‌محمدی اردکانی در محل ورودی شهرک ولیعصر (عج) رونمایی شد.
گفتنی است که این برنامه به همت خانواده شهدا و با پیگیری جوانان مسجد امام سجاد (ع) در واکنش به حذف نام شهدا از معابر و خیابان‌ها در برخی از نقاط کشور اجرا شد.
لازم به ذکر است که شهید میرزا مهدی علی‌محمدی اردکانی فرزند رمضانعلی در تاریخ ۲۰ دی‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای ۵ براثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش بر دوش مردم قدرشناس تشییع و در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد همچنین شهید مهدی فتوحی اردکانی فرزند محمدعلی به‌عنوان تنها شهید امنیت استان یزد در تاریخ ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۰ در منطقه میبد در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مورد اصابت تیر قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات