امام‌جمعه موقت اردکان:

نفوذ از راه فضای مجازی و تغییر اراده‌ها از حربه‌های دشمن است

امام‌جمعه موقت اردکان با اشاره به اینکه همیشه باید حضور دشمن را حس کنیم، گفت: نفوذ از راه فضای مجازی و تغییر اراده‌های تصمیم گیران از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به ماست.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۶۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم حسینی پور در جمع بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس شرکت‌کننده در رزمایش اقتدار چهل‌سالگی بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: رسول مکرم اسلام به خاطر مجاهدت درراه خدا از بین همه خلائق برتر و برگزیده شد.
وی افزود: پیامبر اسلام به خاطر دوستی خدا و اطاعت و رضایت الهی بسیاری از خویشاوندان و دوستان خود را از دست داد و درراه خدا مجبور شد با بعضی از فامیل‌ها و نزدیکان خود دشمنی کند و با کسانی که ازنظر فاصله مکانی با او دور بودند دوستی کند. این ملاک محبت و بغض درراه خداوند است که ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
امام‌جمعه موقت اردکان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در سال گذشته گفت: ایشان در کنار صحبت‌های مهمی که داشتند سه نکته را تذکر دادند و خطاب به بسیجیان فرمودند؛ گام اول در بحث جهاد درراه خدا این است که حضور فعال دشمن را حس کنیم.
وی تصریح کرد: عده‌ای امروز می‌خواهند بگویند که شما توهم دشمن دارید و دشمنی در کار نیست. اگر ما فراموش کنیم که دشمنی داریم، دشمن هیچ‌وقت ما را فراموش نمی‌کند و همیشه در کمین است.
حجت‌الاسلام حسینی پور افزود: نکته دومی که فرمودند: این بود؛ اعتمادبه‌نفس، خودباوری، دوری از تنبلی، بی‌حالی و بی‌انگیزگی داشته باشید و سومین نکته نیز شناخت میدان دشمن است. اینکه دشمن از کدام نقطه حمله می‌کند و چه چیزی را نشانه رفته است.
وی در پایان بابیان اینکه امروز فضای مجازی و تغییر اراده‌ها و تصمیمات کسانی که تصمیم گیر هستند ازجمله حربه‌های دشمن است که باید آن‌ها را بشناسیم، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم در مسیر شهدا باشیم و شرمنده ایثارگری‌های آن‌ها نشویم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات