مسئول ادراه امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در یزد:

بسیج شاه‌کلید حل همه مشکلات کشور/بسیجیان توطئه ها را خنثی می کنند

سردار عراقی دقایقی قبل در رزمایش اقتدار بسیجیان یزد، بسیج را شاه‌کلید حل همه مشکلات کشور دانست و گفت: ان‌شاءالله روحیه بسیجی دنیا را از ظلم و ستم نجات خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار عراقی دقایقی قبل در رزمایش اقتدار بسیجیان یزد، بسیج را شاه‌کلید حل همه مشکلات کشور دانست و گفت: ان‌شاءالله روحیه بسیجی دنیا را از ظلم و ستم نجات خواهد داد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اگر روحیه بسیجی نبود، در سال‌های مختلف کشور می‌توانست در فتنه‌های مختلف با مشکل روبه‌رو شود تصریح کرد: دشمن سال‌ها است که برنامه‌ریزی کرده و سازمان‌دهی می‌کند تا کشور را با مشکل روبه‌رو سازد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در محلات خود به همه مسائل آشنایی دارند و اگر به‌صورت انبوه حضورداشته باشند می‌توانند توطئه‌ها را خنثی کنند.

عراقی با اشاره به وظایف مختلف بسیج افزود: وقتی بسیج بر اساس وظایف ذاتی خود احساس تکلیف و مسئولیت کند و وارد عمل شود، می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها را در کشور خنثی سازد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس به قدرت نظامی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امروز توان موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی قادر است که از کشور عراق عبور و در دل خاک سوریه مقر داعش و النصره را با دقت مورد اصابت قرار دهد.

بسیجیان در همه عرصه‌ها پیشتاز هستند

سرهنگ رضا پورشمسی در این رزمایش با اشاره به اینکه بسیج از نگاه قرآن، جهادی و اهل مجاهدت و ایثار است گفت: بسیجی در حوزه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و هنری و ... هم مجاهد است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: بسیجی در عرصه دفاع از ولایت، حقیقت و عدالت پیشتاز است، چه دفاع در جنگ سخت و چه دفاع در جنگ نرم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات