فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خبر داد؛

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج در این شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت:بمناسبت چهلمین سال از تاسیس بسیج 50 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود .
کد خبر: ۹۱۹۱۶۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛محمد امیرخانی ضمن تبريک بمناسبت فرا رسيدن چهل سالگي تشکیل بسيج گفت: اين شجره طيبه با درايت  امام خميني (ره)  به عنوان يک نهال نوپا و سرزنده در بستر جوان انقلاب کاشته شد و و در حال حاضر نيز تدابیر حکیمانه رهبری و با جان فشاني‌هاي دليرانه و جهادگونه رزمندگان اسلام تبديل به درخت تنومدي شده است.

 

وی خاطرنشان کرد : شاخصه اصلی بسیج از ابتدا خدمت جهادی و بدون منت است که این مولفه سبب شده تا امروز بسیج تبدیل به الگوی ملت ها شود .

 

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در 50 عنوان در سطح پایگاه ها،حوزه های مقاومت و شهرستان اجرا می شود،تصریح کرد: غبار روبی مزار شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی،افتتاح استخر آب در یکی از روستاهای تابعه شهرستان ، افتتاح خانه محروم،توزیع بسته های اقلام خوراکی وحمایتی در مناطق محروم وبرگزاری یادواره  های شهدا از جمله این برنامه ها هستند.

 

امیرخانی با اشاره به اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان خرمدره از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان می باشد، افزود : در پایان هفته مبارک بسیج اجتماع عظیم بسیجیان  و تجدید پیمان با امام و رهبر فرزانه انقلاب را خواهیم داشت که امید است با برگزاری هرچه بهتر برنامه های پیش بینی شده بتوانیم عملکرد وخدمات رسانی درخشان بسیج را بیش از پیش ارائه ونشان دهیم  .

ارسال نظرات