فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی:

بسیج با شهادت طلبی کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرد /برگزاری ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در سوادکوه شمالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی گفت که بسیج با شهادت طلبی کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۱۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، احمد شعبانی فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج و ضمن تبریک چهل سالگی بسیج، از برگزاری ۷۵ ویژه برنامه شهرستانی و ۲۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و  گفت: مهمترین برنامه حضور حماسی بسیجیان در مراسم ۵ آذر است.

شعبانی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج افزود:افتتاح خانه محروم، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای، یادواره‌های شهدا، مسابقات مختلف ورزشی و بومی محلی، نشست‌های بصیرتی در سطح مساجد و محلات را از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج در سطح شهرستان سوادکوه شمالی اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه  تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیلۀ خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد، اضافه کرد: نهال بسیجی که به دست پربرکت امام خمینی (ره) کاشته شده بود، شکوفه‌های آن امروز دنیا را معطر کرده است.

شعبانی تفکر بسیج را  احیای تفکر انبیاء دانست و خاطرنشان کرد:بسیجیان مجموعه فداکاری هستند که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می‌تپد.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با تشریح خدمات ارزشمند بسیج در هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: مجموعه بسیج مجموعه‌ای سازمان‌دهی شده و اثرگذار است که در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب بویژه جنگ تحمیلی، با ایثار و خلوص ، فداکاری و شهادت طلبی، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

به گفته شعبانی بسیج و بسیجیان مصداق کاملی از ایثار ، خلوص ، فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام  هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها