اجرای بیش از ۷۰ برنامه در جشن چهل سالگی بسیج در مهریز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۱۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ علی اصغر سلمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج و جشن چهل سالگی بسیج با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در باب بسیج و فرهنگ بسیجی و ترویج آن در جامعه در مقابل تهدیدات نرم دشمنان اظهار کرد: در این هفته بیش از ۲۰ برنامه شاخص شامل مراسم غبارروبی گلزار شهداء، دیدار با امام جمعه شهرستان، صبحگاه مشترک ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی، میز خدمت و اردوی جهادی اداری و اعزام گروه‌های جهادی شهرستان از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی افزود: انجام ویزیت رایگان در مساجد سطح شهرستان در طول هفته بسیج، برنامه جشنواره صالحین، جلسه با هیات امنای و روحانیون مساجد، جشن چهل سالگی بسیج و نشست روشنگری فرهنگی انقلابی پایگاهی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی با اشاره به سایر برنامه‌ها عنوان کرد: سرکشی از خانواده معظم شهداء، برگزاری یادمان شهدای نصیری، همایش اقتدار بسیج، برگزاری مسابقه تنیس روی میز، حضورو انجام خدمات توسط گروه جهادی موسسه تامین درمان بسیجیان (دندانپزشکی)، انجام گشت محله ور توسط تیم‌های گشت پایگاه‌ها، برگزاری همایش بانوان بسیجیاز دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج است.
سلمانی در ادامه با بیان اینکه بسیج نام مردانی است که در هولناکترین لحظات زندگی، بی اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و با مدد خون بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع‌ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند. با دعوت از همه مردم عزیز شهرستان برای حضور در برنامه‌های چهل سالگی بسیج بر تداوم راه شهدا و امام راحل و تحقق منویات رهبر انقلاب در جامعه بویژه بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات