جانشین فرمانده سپاه جویبار:

بسیج نیروی مورد اعتماد مردم است/ برگزاری رزمایش بزرگ گردان‌های بیت المقدس در هفته بسیج

جانشین فرمانده سپاه جویبار با بیان اینکه بسیج به دلیل حضور در خط مقدم همواره از سوی معاندان نظام مورد هجمه و حمله قرار میگیرد، افزود: بسیج نیروی مورد اعتماد مردم است و هرجایی که نظام و مردم به کمک به آن نیاز داشت به عنوان یک نیروی مورد اعتماد در کنار مردم حاضر شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۱۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدجوادحسینیان جانشین فرمانده سپاه جویبار در آستانه هفته گرامیداشت بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با اشاره به اینکه دشمنان در طول این ۴۰ سال نتوانستند به مقاصد شوم خود برسند،گفت:۴۰ سال عزت، استقلال و اقتدار انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است.لذا باید به  دغدغه  های رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم.

حسینیان در ادامه  به برنامه‌های هفته بسیج در جویبار اشاره کرد و افزود:گشت‌های رضویون، چهاریادواره شهدا، برگزاری دعای ندبه شهرستانی، جشن ایثار، حضور بسیجیان در نمازجمعه، نشست‌های بصیرتی، مسابقات و جشنواره‌های ورزشی، اجرای طرح محله انقلاب در پنج محله، رژه بسیجیان در پنجم آذر، اجرای پاتوق سرود، جشنواره سرود بسیج، افتتاح خانه محروم در روستای مشک آباد، افتتاح پایگاه مقاومت، تئاتر خیابانی، آبروی کوچه افتخار محله، رزمایش بزرگ گردان‌های بیت‌المقدس از جمله برنامه‌های ویژه در این هفته است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویباردر بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج به دلیل حضور در خط مقدم همواره از سوی معاندان نظام مورد هجمه و حمله قرار میگیرد، افزود: بسیج نیروی مورد اعتماد مردم است و هرجایی که نظام و مردم به کمک به آن نیاز داشت به عنوان یک نیروی مورد اعتماد در کنار مردم حاضر شد همان طور که بحران سیل و زلزله شاهد بودیم .

او بسیج  را الگوی جهانی خواند و اضافه کرد:امروز بسیج به عنوان یک الگوی جهانی در سایر کشورها منطقه تشکیل شده و در حال مبارزه با استکبار هستند.

به گفته حسینیان جنگ امروز جنگ رسانه‌ها است چرا که امروز دشمنان در یک جنگ نابرابر با داشتن صدها شبکه ماهواره‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها