خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:

بسیج در همه بحران ها نقش موثر خود را نشان داده است

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی به نقش بسیج در مدیریت بحران های مختلف اشاره و بیان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس نشان داد که ذره ای از خاک کشورمان را به دشمن نمی دهد.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۸۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

مسلم اورنگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، گفت: این حضور جدی و موثر بسیج در زمان جنگ تحمیلی که دشمن هرگز ظهور و بروز آن را محاسبه نکرده بود و تصور نداشت مردم در قالب بسیج پای کار بیایند نشان از عزم جدی این نیروی مردمی دارد که اگر نبود دشمن کشور را همچون کشورهای همسایه تصاحب می کرد.

وی به نقش ارزشمند این نیروی مردمی(بسیج) در برهه های مختلف پس از جنگ نیز پرداخت و افزود: در فتنه 88نیز همین نیروی مردمی با لبیک به رهبر فرزانه انقلاب، پای کار آمدند و با حضور خود بار دیگر ثابت کردند که هرگز دشمن نمی تواند چشم به این کشور داشته باشد.

اورنگی تکیه بر قدرت این نیروی مردمی را در همه عرصه ها و صحنه ها موثر دانست و تاکید کرد: هر زمان دولت به این نیروی مردمی تکیه کرده، شاهد موفقیت و پیشرفت های خوبی در کشور بوده است.

این استاد بسیجی افزود: در جهاد علمی نیز شهدایی همچون احمدی روشن و ... نشان دادند که برای پیشرفت علمی حاضرند از همه هستی خود كه جانشان بود بگذرند و این مهم ترین درس برای همه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها