امام جمعه موقت یزد تاکید کرد:

سخنان ساختارشکنانه حربه انتخاباتی است

امام جمعه موقت یزد گفت: برخی از افراد در آستانه انتخابات مجلس به دنبال دو قطبی‌کردن جامعه و رسیدن به اهداف خودهستند.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۸۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد اظهار داشت: برخورد با فساد در کشور سرعت خوبی دارد و باید همین رویه جهت تحقق حق و پیشگیری از مشکلات اقتصادی ادامه یابد.

امام جمعه موقت یزد گفت: برخی از افراد در آستانه انتخابات مجلس به دنبال دو قطبی‌کردن جامعه و رسیدن به اهداف خود هستند.

وی افزود: حرف‌های ساختار شکنانه زدن و دامن زدن به آن برای این است که آنچه که باید حقیقتا مورد توجه مردم باشد مورد غفلت قرار بگیرد و آن‌ها هم در این فضای ملتهب و آب گل آلود به اهداف خودشان برسند.

عضو فق‌ها شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان تنها طبق مقررات عمل می‌کند و مردم هم باید با دقت و درایت وظایف خود را در انتخابات پیش‌رو انجام دهند که رسالتی مهم است. شورای نگهبان قانون را با صلابت در انتخابات اجرا می‌کند و از مسیری که دارد خارج نمی‌شود.

مدرسی گفت: شورای نگهبان گرچه صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند، ولی این کف صلاحیت است، یعنی کسی که حداقل صلاحیت را دارد انتخاب می‌شوند و آن هم تازه اکثریت شورای نگهبان هستند و ممکن است برخی افراد در شورای نگهبان حتی این کف صلاحیت را هم قبول نداشته باشند در حالی که مردم باید در انتخاب افراد به سقف مسائل و عملکرد‌ها نگاه دقیق و عمیق داشته باشند.

وی به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب‌اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مذاکره و کوتاه آمدن در برابر دشمنان، دردی داو نمی‌کند و راه عزت فقط ایستادگی و ولایتمداری است.

امام‌جمعه موقت یزد افزود: خدای متعال در قرآن می‌فرماید اگر دشمن به معاهده و پیمانی که با او بسته اید عمل نکند شما نیز مقابله‌به‌مثل کنید. طبق این آیه خدا به ما می‌فرماید که اگر دشمن نسبت به پیمانش با شما عهدشکنی کرد شما نیز می‌توانید از آن کنار بکشید، چه رسد به اینکه دشمن علناً اعلام کند که قرار نیست نسبت به عهد و پیمانی که با شما بسته، پایبند باشد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات