خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سپاه تا پایان بازسازی کنار مردم باقی خواهد ماند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما به عنوان خادم شما تا پایان بازسازی کنار مردم باقی خواهیم ماند و به توفیق الهی منطقه را بهتر از گذشته تحویل خواهیم داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۴۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار حسین سلامی افزود: بسیج و سپاه عائله این مردمند و تا بازسازی کامل در کنار مردم باقی خواهد ماند. حادثه جانگداز زلزله را به تمامی اهالی روستا و خانواده های داغدار تسلیت عرض میکنم و خودمان را در غم آنها شریک میدانیم.

وی خاطرنشان کرد: آرزو میکنم وظیفه سربازی خود را در امدادرسانی و بازسازی روستا انجام دهیم. از ابتدای حادثه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و فرزندان عاشورایی این سرزمین علی رغم آماده باشی در ماموریت دیگر به یاری مردم شتافتند.

سردار سلامی تصریح کرد: اطمینان داشته باشید تا مشکلات رفع نشود از منطقه نخواهیم رفت. بیش از بیست دستگاه مهندسی در روستا مستقر شده و ان شاءالله ظرف دو هفته آواربرداری تمام شود.

وی با اشاره به لزوم توزیع کانکس برای مردم  یادآور شد: سعی میکنیم خانه‌های موقت و کانکس در اختیار قرار دهیم. جای هیچ نگرانی نیست و منازلی بهتر و زیباتر از گذشته ساخته خواهد شد.

سرلشکر سلامی بیان داشت: اگر سیاست‌های مجریان مشخص شود بضاعت خود را پای کار خواهیم آورد. این یک آزمایش الهی است و همه از یک تن واحد هستیم و هم نوعیم. حادثه‌های خیلی سختی را گذراندیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها