فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور:

۱۰ سال خدمت آبرومندانه سردار رجبی به مردم کردستان قابل تقدیر است

سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور، گفت: خدا را شاکرم که سردار رجبی فرمانده سابق سپاه کردستان ۱۰ سال به مردم این استان خدمت آبرومندانه کرد و در مسؤولیت خود دست پاک بود؛ و این امر برای همگان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۴۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان, سردار محمدتقی اصانلو صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که سردار رجبی فرمانده سابق سپاه کردستان ۱۰ سال به مردم این استان خدمت آبرومندانه کرد و در مسؤولیت خود دست پاک بود.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) عنوان کرد: تصمیم قرارگاه حمزه بر این است که فرماندهی قرارگاه شهید شهرامفر کردستان از سپاه استان تفکیک شود و تا زمان معرفی فرمانده جدید این قرارگاه، فرماندهی آن همچنان برعهده سردار رجبی خواهد بود.


آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان نیزعنوان کرد: قدردان زحمات سردار رجبی در تأمین امنیت و محرومیت زدایی استان کردستان هستیم.

وی افزود: امیدواریم فرمانده جدید منشأ خدمات بیشتری به مردم کردستان باشد.


در ادامه ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیزگفت: سپاه بانی خدمات زیادی در مناطق محروم بوده و این قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدوارم انتصاب جدید فرمانده سپاه کردستان مایه خدمات بیشتری به مردم صبور و قدرشناس کردستان باشد و اقدامات فرمانده جدید به توسعه بیشتر امنیت و آسایش مردم استان منجر شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات