سردار رجبی.

امنیت در استان کردستان مثال زدنی است

فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:اشراف اطلاعاتی در سپاه کردستان مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۴۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان,  آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان پیش‌از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبی در این مراسم با تبریک هفته وحدت و میلاد پر برکت پیامبر مکرم اسلام، اظهار کرد: خداوند منان را شاکر هستم که به بنده حقیر فرصت خدمت در کردستان را عنایت فرمود:.

سردار رجبی خدمت به مردم کردستان را از بزرگترین افتخارات دوران خدمت خود دانست و افزود: بنده تمام این دوران را غنیمت دانسته و خود را خادم مردم می‌دانم.

وی افزود: در این محیط پرمخاطره با بهره گیری از کمک و راهنمایی دوستان و فرماندهان توانستیم به لطف خدا به ملت شریف کردستان خدمت کنم و این خود لطف خداوند منان بود.


وی با تقدیر از نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار کردستان بخاطر همراهی آنها، گفت: از همه همکاران نیز طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم هر گونه کوتاهی وقصوری که ناخواسته انجام پذیرفت را ببخشند.
 
انتهای پیام/7727





سردار رجبی گفت::از ملت شریف استان به ویژه شهدا و خانواده شهدا، ایثارگران، پیشمرگان کرد مسلمان، عذرخواهی می‌کنم شاید علی‌رغم میل باطنی نتوانسته‌ام آنگونه که باید در خدمتشان باشم.





وی با بیان اینکه قطعا سردار حسینی، فرمانده جدید سپاه کردستان موفق‌تر از بنده در این عرصه خدمت خواهند کرد، اذعان داشت: توصیه به همه مسئولان استان دارم از این فرصت خدمت که پیدا کرده‌اند بیشتر بهره بگیرند و همانگونه که با بنده همکاری داشتند، با فرمانده جدید سپاه استان همکاری کنند.





فرمانده سابق سپاه استان کردستان اضافه کرد: در مدت مسئولیت بنده در سپاه استان اقدامات بسیاری در حوزه‌های مختلف اعم از امنیتی و توسعه آن، مردم‌یاری، بسیج ۱۰‌ها میلیونی، مهندسی رزمی، ساخت ابنیه و ... انجام شده که همه این‌ها به لطف خدا و در سایه تلاس کارکنان سپاه و بسیج بوده و بنده فقط افتخار خادمی آن‌ها را داشته‌ام.





وی گفت: اشراف اطلاعاتی در سپاه استان بسیار بالا است و این موضوعی است که همه مسئولان به آن اذعان دارند.





وی با ذکر خاطره‌ای امنیتی از دوران مسوولیت خود در سپاه استان، گفت: سال ۹۴ همه چیز آماده بود که یک گروه ۱۱ نفره ضدانقلاب را بزنیم در همان لحظه که می‌خواستیم عملیات را انجام دهیم شنیدم به زور یک نیسان محلی را گرفته‌اند راننده نیسان یک بچه کوچک هم همراه داشت این وضعیت موجب شد به خاطر حفظ جان راننده نیسان عملیات را انجام ندهیم.





سردار رجبی تصریح کرد: تصمیمی که عنایت خدا را به همراه داشت و بعد از یک سال ۱۱ نفر دیگر از گروهک‌های ملحد ضدانقلاب به استان ورود پیدا کردند و توانستیم با اقداماتی برنامه‌ریزی شده آن‌ها را به درک واصل کنیم.





سردار رجبی در ادامه به بیان خاطراتی از فرزند یک شهید اشاره کرد و گفت: شهاب بیانی فرزند شهید مرتضی بیانی پیش من آمد و گفت:در طول دوران زندگی دو بار پدرم را به خواب دیده ام یکی برمی گردد به حدود ۱۷ سال پیش و دیگری همین چند ماه گذشته.





وی افزود: از لحاظ ارث و میراث هم غیر از یک ساعتیادگاری از پدرم چیز دیگری برای ما باقی نمانده بود دو سه ماه پیش پدرم به خوابم آمدند و فرمودند:: یک امانتی نزد تو است، تازه بعد از آن خواب بود که متوجه شدم این ساعت هم نزد بنده امانت می‌باشد، این امانتی را ببر و به سردار رجبی (یعنی حتی با اسم خطاب کردند) تحویل دهید.





صبح روز بعد با افتخار ودر راستای توصیه به این دستور خدمت شما رسیدم تا این امانتی را که سال‌ها نزد بنده بود را به صاحبش تقدیم نمودم لذا این هدیه شهید همیشه بر دستانم خواهد بود ک. بهترین بهترین هدیه‌ای است که از طرف یک شهید به من رسیده است.





وی در پایان گفت: با وجود اینکه در محیط پرمخاطره و حساس زندگی می‌کنیم,، اما استان کردستان از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است.
ارسال نظرات