مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه محلات مطرح کرد:

هفته وحدت، نمادانسجام ویکپارچگی مسلمانان/ اتحادمسلمین ره‌آورد اساسی نهضت پیامبر اعظم است

حجت السلام مهدی صحرایی اردکانی:هفته وحدت نمادی از ضرورت و الزام همبستگی ملی و پرهیز از اختلافات و تفرقه در همه عرصه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۰۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛حجت الاسلام صحرایی درجمع پاسداران وبسیجیان شهرستان محلات با اشاره به اینکه هفته وحدت نماد و سمبلی برای آغاز تاریخ ولادت پیامبر اکرم (ص)، گفت: هفته وحدت نمادی است برای نشان دادن بحث وحدت و شناخت امت واحد اسلامی و بیان توطئه‌ها برای شکست اسلام.

حجت الاسلام صحرایی درادامه گفت:هفته وحدت را نماد همگرایی و انسجام میان همه مسلمانان دانست گفت: ائمه جمعه، علما و فرهیختگان اهل سنت در ترویج فرهنگ وحدت و تقویت انسجام ملی نقش پررنگی دارند. 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تأسی از نهضت نبوی با شعار و محوریت وحدت شکل گرفت و با تمسک به همین اصل پیروز شد و امروز نیز قوام و استمرار آن با وحدت و یکپارچگی مردم حول رهبری نظام محقق خواهد شد.

صحرایی تأکید کرد: هفته وحدت به‌تناسب میلاد باسعادت پیامبر رحمت (ص) نام‌گذاری شد و اتحادمسلمین  ره‌آورد اساسی نهضت پیامبر اعظم است و امت پیامبر باید همواره به آن توجه کنند.

وی افزود: دشمن با راهبرد ایجاد تفرقه و گسست در بین مردم نقشه‌ها و فتنه‌ها ی رنگارنگی را تدارک دیده و جامعه ما باید با این پدیده بسیار هوشمندانه برخورد کند و در دام دشمن نیافتند.

صحرایی همچنین گفت:دشمنان در هر تاریخی به‌ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شیطنت‌های خود را در قالب توهین به مقدسات و پیامبر اکرم(ص) انجام داده‌اند، که خوشبختانه مسلمان با وحدت و یکپارچگی در مقابل همه توطئه‌ها به صحنه آمده‌اند و دفاع کردند که موجب شناخت بیشتر اسلام شده است.

حجت الاسلام صحرایی درپایان گفت: حضرت امام (ره) داعیه‌دار وحدت اسلامی و مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده همان مسیر و همان مشی الهی حضرت امام است و همواره مردم را به وحدت و یکپارچگی حول اسلام ناب و مکتب فکری حضرت امام فرامی‌خواند.

ارسال نظرات