در قالب کاروان راهیان نور انجام شد.

اعزام ۱۷۵ نفر از دانش آموزان بیجارجهت بازدید مناطق عملیاتی غرب کشور

صبح امروز 175 نفر از دانش آموزان دختر بیجار در قالب کاروان راهیان نور جهت بازدید از یادمان های عملیاتی به غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۹۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز با بدرقه مسوولان ۱۷۵ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان‌های بیجار با ۴ دستگاه اتوبوس در قالب اردوی کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: هدف اصلی ما از برگزاری اردو‌های راهیان نور آشنایی دانش آموزان با اهداف شهدا و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و حفظ روحیه شهادت طلبی در دانش آموزان است تا در مسیر زندگی از شهدا الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان این است که روحیه شهادت طلبی را از نوجوانان و جوانان ما بگیرند، افزود: برگزاری اردوی راهیان نور مسیری برای آشنایی بچه‌های نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف شهدا است.

رجب پور اعزام کاروان راهیان نور را یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی دانست و ادامه داد: اعزام کاروان راهیان نور موجب می‌شود تا نسل جوان هر چه بیشتر با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار گفت: کاروان راهیان‌نور به مدت ۳ روز از یادمان‌های عملیاتی در سنندج و مریوان بازدید خواهند کرد.

وی با بیان این که مناطق عملیاتی غرب کشور آیینه رشادت و جوانمردی جوانان شجاع این مرز و بوم است، افزود: راهیان نور احیاگر روحیه جهادی در بین جوانان و بیان حقایق و واقعیت‌های جنگ و ظلم و ستم دشمنان است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار