روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی در دانشگاه تهران برگزار شد:

رونمایی از پوستر "مسابقه طرح نگاری‌های درسی از کتب فروپاشی آمریکا "

آئین گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و رونمایی از پوستر "مسابقه طرح نگاری‌های درسی از کتب فروپاشی آمریکا و اسناد لانه جاسوسی" ویژه جنبش استادی دانشگاه‌های سراسر کشور در سالن شهیدی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۰۲۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، امروز و همزمان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمائی‌ها و مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان ماه و روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، سازمان بسیج اساتید کشور با محوریت بسیج اساتید دانشگاه تهران مسابقه کتابخوانی ویژه استادان دانشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند.

در این برنامه ضمن رونمایی از پوستر این مسابقه اعلام شد، استادان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می‌‌توانند آثار خود را در قالب پاورپوینت آموزشی، طرح درس و یادداشت علمی به دبیرخانه این مسابقه در دانشگاه تهران ارسال نمایند.

 کتبی که به عنوان منابع مورد مطالعه در این مسابقه معرفی شده‌اند شامل چالش‌های هویت، آمریکا نگاهی از درون، اسناد لانه جاسوسی و تاریخ مردمی ایالات متحده آمریکا است و مهلت ارسال آثار در این مسابقه نیز ۱۱ دیماه سال جاری اعلام شده است که پس از بررسی و ارزیابی آثار دریافتی، به نفرات برگزیده هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

روابط عمومی بسیج اساتید کشور اعلام کرد این مسابقه با مشارکت و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی و کاربردی برگزار می‌شود.

 

آئین گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و رونمایی از پوستر

ارسال نظرات