خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

یوم الله ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یوم الله ۱۳ آبان به حق نماد مبارزه با استکبار جهانی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۸۷۹۶۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر امروز در راهمپایی ۱۳ آبان در جمع اقشار مختلف مردم در ارومیه، اظهار کرد: روز 13 آبان در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است و به معنای واقعی کلمه این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این روز برای ملت بزرگ ایران اسلامی یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی‌تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

یوم الله ۱۳ آبان به حق نماد مبارزه با استکبار جهانی است

این مسوول گفت: یوم الله ۱۳ آبان به حق نماد مبارزه با استکبار جهانی است چون از یک سو امام امت با ایستادگی خود سبب از بین رفتن کاپیتولاسیون شدن و سال‌ها بعد سربازان جوانش با تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دوم را به ثمر رساندند و ماهیت سفارت آمریکا را به همگان و منافقان داخلی نشان دادند.

وی افزود: امروز ملت ایران با حضور در راهپیمایی بار دیگر به استکبار جهانی ثابت کردند که با صلابت‌تر از گذشته در مقابل آنان ایستاده و وحدت، اتحاد، همدلی و انسجام خود را به رخ آنان کشیدند و باری دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری زدند.

مشکلات اقتصادی با گوش سپردن به بیانات رهبر انقلاب قابل حل است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز کشور تنها با گوش سپردن به بیانات رهبر انقلاب قابل حل شدن است، عنوان کرد: مسوولان و مردم توجه داشته باشند که هر کجا به حرف رهبری گوش داده‌اند پیشرفت کرده و هر جا که گوش ندادند عقب ماندند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مسوولان باید بنا به دستوری رهبری به اقتصادی مقاومتی بپردازند، گفت: اکنون باید دست به زانوی خود زده و با پایبندی به اقتصادی مقاومتی راه خود را بپیماییم.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه همه مسئولان باید در کنار قوه قضائیه به برخورد با مفسدان برخیزند، عنوان کرد: امروز قوه قضایی برای بریدن دست کسانی که به بیت‌المال دستبرد زده‌اند عزم جدی دارد و امروز باید مورد حمایت قرار گرفته و مسوولان باید از این قوه پشتیبانی کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، راهپیمایی گسترده مردم ولایی و همیشه در صحنه ارومیه همزمان با سراسر کشور، امروز از میدان ولایت فقیه برگزار و تمامی اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با شعارهای مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات