خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اسناد لانه جاسوسی آمریکا در اختیار نسل جدید قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اسناد لانه جاسوسی آمریکا باید در اختیار نسل جدید کشورمان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۵۷۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، اظهار کرد: اسناد لانه جاسوسی آمریکا باید در اختیار نسل جدید کشورمان اعم از دانشجویان و آموزان قرار گیرد، تا اینکه با خباثت‌های ایادی استکبار جهانی به صورت ریشه‌ای آشنا شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه دانش‌آموزان و دانشجویان به اسناد لانه جاسوسی آمریکا از همه دست اندرکاران آموزش و پروش خواست این اسناد را برای شناخت خباثت‌های استکبار جهانی در اختیار نسل جوان کشورمان قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: رسالت سپاه مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاد‌ه‌خواهی‌ها می‌باشد که خوشبختانه از بدو تاسیس تاکنون به خوبی این ماموریت را انجام داده است.

وی تاکید کرد: سپاه خالق لحظات افتخارآفرین در هشت ساله دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن می‌باشد، که از افتخارات این نهاد ترویج روحیه جهاد و شهادت است، به طوری که سپاه در مقابله با داعش دست‌ساخته آمریکای جنایتکار، با قدرت ایستاد و ماهیت پلید استکبار جهانی را برای همه روشن کرد.

وی تلاش برای ارتقای معنوی و اهتمام در راستای دفاع از ارزش‌ها را، مختصات روحی یک فرد انقلابی دانست.

باید دستاوردهای انقلاب را در عرصه دفاعی و امنیتی ارج نهیم

 سرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تنها قدرت نظامی در دنیا عنوان کرد که قادر است علیه استکبار جهانی قد علم کند و مقابل آن بایستد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه نیروهای مسلح نظام اسلامی به جایی رسیدند که توانایی نشانه رفتن پهباد استکبار جهانی را دارند، گفت: بنابراین باید دستاوردهای انقلاب در عرصه دفاعی و امنیتی را ارج نهیم.

سرایی با اشاره به اینکه این نهاد الهی و انقلابی در عرصه‌های مختلف اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است، اضافه کرد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون بر خط مشی خود ثابت قدم بوده است.

 وی با بیان اینکه پاسداران در راستای انجام وظایف خود در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌اند، گفت: امروز مردم سپاه را از خود می‌دانند، افتخارات و دستاوردهای آن را به منزله موفقیت خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید دفاع مقدس، سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، گفت: محاسبات مادی دشمن بعثی درست بود، اما قدرت معنوی و ارتباط با خدا، اخلاص و تعبد رزمندگان اسلام باعث شد، که خاک کشورمان را مقابل متجاوزان حفظ کنیم.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام علی جعفرنژاد تقدیر شده و حجت الاسلام مهدی رضایی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات