خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران:

آمادگی بسیج همیشه موجب یاس دشمنان انقلاب بوده است

فرمانده سپاه چالدران گفت: بسیج حرکت بر خاسته از ایمان و از عشق ،از اعتماد به نفس و توام با ابتکار است.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۲۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چالدران، روز گذشته صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت المقدس همزمان با اقصی نقاط آذربایجان غربی با حضور گسترده نیروهای سپاه و بسیج مستقر در شهرستان چالدران برگزار شد.

 فرمانده سپاه چالدران در این مراسم ضمن تجلیل از آمادگی و حضور یگان های فراخوان شده بر ضرورت هرچه بیشتر آمادگی بسیجیان تاکید و اظهار کرد: آمادگی بسیج همیشه موجب یاس دشمنان انقلاب بوده است و بسیج نشان داده است که در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، همواره مدافع انقلاب و تمامیت ارضی کشور بوده است و دشمن را در کلیه عرصه ها ناکام گذاشته است.

سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ  در ادامه بر جایگاه ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: اگر امروز ایران عزیز اسلامی توانسته در عرصه جهانی اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشد، همه آن به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین ولایتمداری و رهروی از فرامین ایشان از جانب ملت است.

وی خاطر نشان کرد: امروز سپاه و بسیج با به نمایش گذاشتن اقتدار و توانمندی خود، ضمن از میان برداشتن تروریست منطقه ای، اقدامات باز دارنده بسیار موثری در راستای حفظ کیان ایران اسلامی برداشته است و این اقتدار در کنار وحدت ملت ایران دشمن را با یاس عمیق مواجه کرده است.

گفتنی است، اجرای رزمايش های تاخيری دفاع از كوی برزن و امداد و نجات در سطح شهر و نیز شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه از بخش های اصلی این رزمایش بود.

 

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

ارسال نظرات