خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بسیج موازنه قدرت در دنیا را به هم زده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی و بسیج، موازنه قدرت در دنیا را به هم زده است.و در مقابل تهدیدات سخت و نرم با ایمان و اراده الهی و بصیرت و هوشیاری حاضر هستند.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۳۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میاندوآب سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در مراسم صبحگاه مشترک و اجرای مرحله پایانی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی به مردم ایران است، اظهار کرد: بسیج به عنوان حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز تمام دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی تلاش می کنند، گفت: امروز تمام رسانه های دشمن و تمام خناثان جمع شده و برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی تلاش می کنند.

سرهنگ پالهنگ ادامه داد: امروز اقشار مختلف مردم با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

وی تصریح کرد: امروز بسیج و بسیجیان با تمام قدرت و قوا برای دفاع از انقلاب و ولایت با اراده انقلابی و حرکت و روحیه انقلابی در قالب سازماندهی های مختلف و گردان های مختلف برای صیانت از ولایت و قرآن و نظام و انقلاب در صحنه آمادگی کامل دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه احساس امنیت، از امنیت جدی تر و درک قدرت از قدرت بالاتر است، اظهار کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی و بسیج، موازنه قدرت در دنیا را به هم زده است و در مقابل تهدیدات سخت و نرم با ایمان و اراده الهی و بصیرت و هوشیاری حاضر هستند.

وی عنوان کرد: بسیجی انقلابی، ولایتمدار، تکلیف مدار، ایثارگر و باایمان، متعهد و متخصص، دلسوز و مسئولیت پذیر و در تراز انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و به عنوان نیروی ارزشی آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند.

سرهنگ پالهنگ خاطرنشان کرد: امروز هشت گردان بیت المقدس و کوثر به همراه اکیپ های خدمات پزشکی و گروه های جهادی در رزمایش مشارکت دارند و آمادگی و صلابت و مردم یاری را به نمایش می گذارند و مایه شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان می شوند.

باید در مقابل دشمنان هوشیار و بصیر بود

 فرماندار هم چنین مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمنان، گفت: امروز دشمنان علیه نظام اسلامی تلاش می کنند و باید در مقابل آنها هوشیار و بصیر بود.

وی افزود: بسیجیان بدون چشمداشتی در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حاضر شده و حماسه ها آفریدند و باید همواره در صحنه باشند.

 

 انتهای پیام/۱۳۹۸

ارسال نظرات