خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

روز 13 ابان نماد استکبار ستیزی است

امام جمعه شربیان با بین اینکه روز 13 ابان نماد استکبار ستیزی است و در این روز دانش آموزان و دانشجویان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد از عموم اقشار مردم به ویژه نمازگزاران دعوت کرد در این راهپیمایی شرکت و وفاداری خویش را به آرمان های ضد استکباری انقلاب اسلامی نشان دهند.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۱۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیانسب در ادامه گفت: پس ازیک‌سال صبر راهبردی و شش ماه اقدامات گام بندی شده، اکنون نوبت برداشتن گام چهارم است چراکه اروپا نشان داده است در دشمنی با ایران دست کمی از آمریکا ندارد.

وی افزود: گام چهارم باید، براساس عزت و حکمت و مصلحت به عنوان اتمام حجت دیگری برای اروپا و اقدام دیگر برای روشنگری افکار عمومی دنیا، بلندتر و محکمتر برداشته شود و برای گام های بعدی هم نباید زیاد معطل ماند و اروپا باید به روشنی پیامِ قاطعیت ایران انقلابی و به اتمام رسیدن آستانه تحمل مردم و مسئولان ایران را دریافت کند.
حجت الاسلام علیانسب اضافه کرد: نظام اجرایی کشور باید به سرعت راه حل حذف یارانه ی ثروتمندان و کنترل آن به سوی مستضعفین و همچنین ورود آن به نظام تولیدی کشور را اجرایی کند.
وی اظهارداشت: انتفاع مردم از یارانه‌های دریافتی با هزینه دولت در زمینه یارانه پرداختی همسان نیست در شرایطی که معیشت مردم به‌واسطه پیامدهای تحریم‌های ظالمانه در تنگنا قرار دارد و بودجه دولت برای حمایت از معیشت و تولید محدود است، هدر رفت منابع کشور به شکل یارانه پیدا و پنهان نامطلوب است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها