خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز

۱۳ آبان شوکت امپریالیسم آمریکا را در هم شکست

امام جمعه تبریز با بیان اینکه روز ۱۳ آبان شوکت امپریالیسم آمریکا را در هم شکست و اوج خفت این رژیم را به همگان آشکار ساخت تاکید کرد: تکرار شعار مرگ بر آمریکا در سالروز یوم الله ۱۳ آبان طنین صدای مظلومان در بستر تاریخ است.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۱۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه ۱۳ روز ملی استکبار هم مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این روز بزرگ در تاریخ معاصر کشورما بستر حوادث مختلف بوده که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش سرنوشت ساز ایفا کرده است گفت: تبعید حضرت امام خمینی(ره) شهادت جمع زیادی از دانش آموزان و دانشجویان و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مهمترین رویدادهای این روز تاریخی سرنوشت ساز بود.

وی با اشاره به حضور و سخنرانی فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه افسری پدافند هوایی ارتش، اظهارداشت: حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز در جمع افسران ، دانش آموختگان و فرماندهان پدافند هوایی ارتش با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور های عراق و لبنان فرمودند آمریکا و سرویس های اطلاعاتی غربی با پشتیبانی پول برخی کشور مرتجع منطقه می خواهند امنیت را در همسایگان ایران از بین ببرند که بزرگترین لطمه از ناحیه دشمنان است‌.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: فرمانده معظم کل قوا تاکید فرمودند باید نیروهای مسلح با حفظ هوشیاری ، بصیرت و نداشتن خوش بینی ساده لوحانه به دشمنان، همه تحرکات آنها را رصد کنند و نباید دشمن را حقیر و ناتوان بدانند و در برابر پیروزی ها مغرور نشوند.
وی ادامه داد: در برابر توطئه های اخیر دشمنان در لبنان و عراق مردم ایران اسلامی همچنان که در گذشته در برابر تحرکات ایستاده اند در مقابل فتنه گری و توطئه های جدید استکبار آمادگی ایستادگی دارد.

حجت الاسلام آل هاشم طرح تذکر انتخاباتی به نامزد های احتمالی مجلس شورای از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز بود که نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این رابطه بیان کرد: ساده زیستی یکی از موضوعات مهمی است که افرادی که از طرف ملت در مجلس حضور می یابند باید ساده زیست باشند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه اگر نماینده ساده زیست نباشد نمی تواند به فکر بی چاره ها باشد، گفت: داشتن اعتماد به نفس بالا برای دفاع از حقوق مردم از دیگر ویژگی یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام آل هاشم چهلمین سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی را گرامی داشت و اضافه کرد: آیت الله قاضی طباطبایی طلایه دار شهدای محراب بود و مردم تبریز اعلامیه ها و حرکت های انقلابی ایشان در مسجد شعبان و مسجد مقبره را که پایگاه های انقلاب بود فراموش نخواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از آیت الله قاضی بعنوان خمینی آذربایجان یاد کرد و گفت: منزل ایشان پایگاه انقلاب و مرکز فعالیت های فعالان انقلاب بود.

حجت الاسلام آل هاشم با تشریح برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه به تبریز، گفت : بعداز گذشت ۹ ماه از فعالیت های فساد ستیزانه آیت الله ریئسی در دستگاه قضا مردم به آینده کشور امیدوار شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها