خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

شرکت در راهپیمایی 13 آبان جنایات آمریکا را در دنیا افشا می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: شرکت در راهپیمایی 13 آبان جنایات آمریکا را در دنیا برای جهانیان افشا می کند.
کد خبر: ۹۱۸۶۲۵۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی درجلسه هیئت اندیشه ورز دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه افزود: یکی از مهم ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل مبارزه با استکبار جهانی بود.

وی ادامه داد: 13آبان یک فرصت مناسب و ارزشمند است، تا برای انتقال ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جدید و جوان جامعه گام برداشته شود.

حجت الاسلام طالعیاضافه کرد: امروز فرهنگ استکبارستیزی ملت عاشورایی ایران به یک باور دینی و اعتقادی در سطح جهان تبدیل شده و در دل سران استکبار جهانی به‌ویژه امریکا و اسرائیل هراس انداخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه روز ملی ۱۳ آبان را روز شکست هیمنه پوشالی آمریکا دانست و گفت: اوج استکبار ستیزی با حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان متجلی می شود.

حجت الاسلام طالعی خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان عزم مردم را برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳آبان راسخ‌تر می‌کند و امسال در راهپیمایی در کنار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات من‌الذله، سر داده می‌شود.

وی در ادامه گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال علاوه بردانش‌آموزان و دانشجویان ، مردم هم به صورت گسترده با شعار استکبارستیزی و افول استکبار جهانی شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها