خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد

دستگیری قاچاقچی ارز با ۵۴۰۰ دلار در گمرگ بازرگان ماکو

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران گمرک بازرگان در حین ارزیابی و کنترل مسافران در درب خروجی گمرک در بازرسی بدنی از وی مقدار پنج هزار و ۴۰۰  دلار ارز را کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۵۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ماموران گمرک بازرگان در حین ارزیابی و کنترل مسافران در درب خروجی گمرک به شخصی مشکوک و دربازرسی بدنی از وی مقدار پنج هزار و ۴۰۰  دلار ارز راکشف و ضبط کردند.

 وی افزود: ماموران گمرگ سپس مراتب را جهت رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ماکو اعلام کردند و بعد پرونده در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارزشهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پس ازطی مراحل قانونی متهم پرونده علاوه برضبط ارز مکشوفه به نفع دولت به پرداخت ۳۸۶ میلیون و ۳۰۰ هزار  جزای نقدی محکوم شد.

 وی عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پلدشت در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله گزارشی مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور را ارائه دادند.

اقوامی تصریح کرد: ماموران در حین بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دربازرسی ازآن تعداد ۴۵۰ عدد واشرسرسیلندر کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی ماکو ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز با توجه به دفاعیات بلاوجه متهم حکم به ضبط کالا و ۴۳۶ میلیون و ۵۰۰  ریال جزای نقدی صادر کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۹۸

 

 

ارسال نظرات