خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

اطلاعات سیاسی و اجتماعی هادیان سیاسی باید به روز و کارساز باشد

فرمانده سپاه آذرشهر در کارگاه مهارت افزایی شبکه هدایت گران بسیج(طرح شهید دیالمه) آذرشهر در جمع هادیان و مربیان سیاسی بسیج با تاکید بر ایمان و یقین داشتن هادیان سیاسی به گفته هایشان گفت: در کنار ایمان -اعتقاد، مطالعه داشتن و به روز بودن اطلاعات سیاسی و اجتماعی هادیان از ضروریات است.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۰۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال در توضیح مطالب خود افزود: مطالعه و اعتقاد به گفته ها همچون مسائل فقهی مثل دائم الوضو بودن که جسم و جان انسان را صیقل داده و در مسیر حق قرار می دهد، انسان را در پیشبرد اهداف خود و اثر گذاری به مخاطبین چندین برابر افزایش می دهد.

وی با تاکید بر گوش دادن به فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مناسبت ها و جمع های مختلف، معظم له را به عنوان قطب نما و کشتیبان هدایت تمام مسلمین جهان شمرد و افزود: ما به عینه بارها در قضایای سیاسی پیش آمده در کشور و منطقه و یا در کنترل اغتشا شا ت داخلی و منطقه ای، ایجاد امنیت و آرامش توسط رهبر انقلاب را به وضوح مشاهده و لمس کرده ایم.

پورزینال اظهار کرد: این روش هدایت گری رهبر فرزانه انقلاب به همراه طرح قدرت و روحیه انقلابی و جهادی باعث تشکیل هسته های مقاومت در دیگر کشورها شده و وجود این هسته های مقاومت به عنوان دژ مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان اسلام تبدیل شده است و موجودیت بسیج را در سراسر دنیا پررنگ تر کرده است.

وی اضافه کرد: تحلیل های ما باید کارساز، اثرگذار و به روز باشد و در این مسیر باید به شاخص های انقلاب(امام ورهبری) نگاه کنیم چراکه تمامی فرمایشات ایشان گره گشا و بصیرت افزاست و در کنار این ها گفتمان انقلاب که گفتمان مقاومت است نیز نباید فراموش شود و از وظایف ما است که یزید زمان و حسین زمان را به مردم معرفی کنیم، این گونه است که مسلمین برکفار با یاری خداوند پیروز می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها