خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری اولین دوره جایزه کتاب سال در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری اولین دوره جایزه کتاب سال در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۹۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

 حجت‌الاسلام ناصر خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره هفته کتاب را در پیش رو داریم، که برای این ایام برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده است، یکی از آنها برگزاری اولین دوره جایزه کتاب سال در استان است.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال 140 عنوان کتاب در موضوع‌های مختلف از ناشران و مولفین استان به چاپ رسیده است، ادامه داد: همچنین در این مدت 2 هزار و 500 جلد کتاب به مراکز علمی، دانشگاهی، مساجد، کتابخانه‌های عمومی و سازمان‌ها به ارزش 50 میلیون تومان اهدا شده است.

این مسوول برگزاری دو کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به مدت دو روز توسط مربیان اعزامی از تهران برای مربیان مهد کودک و دستگاه‌های مختلف، طرح‌‌های پایتخت کتاب ایران، جشنواره روستاهای عشایر دوستدار کتاب  و ... را از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در 6 ماهه نخست سال‌ جاری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری اولین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌هاست، که کتاب‌های چاپ شده در سال‌های 95 و 96 طی فراخوانی با همکاری موسسه خانه کتاب ایران جمع‌آوری شده، طی داوری و براساس شاخص‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات