جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

اندلسی کردن ایران از اهداف دشمنان در جنگ نرم است / معنویت زایی در بین جوانان،جامعه را شکست ناپذیر می کند

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران اندلسی کردن ایران را از اهداف دشمنان در جنگ نرم دانست و تاکید کرد:‌برای مقابله با دشمن در جنگ نرم نیاز به الگوی دفاع مقدس داریم چرا که در دفاع مقدس گفتمان انقلاب را به دنیا صادر کردیم.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۱۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران صبح امروز اول آبان ماه در افتتاحیه دوره آموزشی مدرسان مشاورین اسلامی مسجدمحور بسیج جامعه زنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام رحلت پیامبر (ص)، سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) به اشاره به اینکه امروزه نسل جوان در معرض انواع تهدید‌ها بویژه تهدید در فضای مجازی قرار دارد، گفت:‌باید برای تربیت نسل جوان که آینده ساز کشور هستند، تلاش کرد.

رضایی با اشاره به اینکه فضای مجازی در تلاش است تا جغرافیای ذهن جوان را اشغال کند، وظیفه فرهیختگان و علما را در این برهه سنگین خواند و افزود: ترویج اخلاق و معنویت افزایی در جامعه خواسته رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له می‌باشد. همچنان که در دوران جنگ هشت ساله معنویت بود که معادله جنگ را به نفع ما تغییر داد امروز هم اگر جامعه در سطح بالای معنویت قرار بگیرد شکست ناپذیر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به تبیین جنگ نرم پرداخت و گفت: ما درگیر یک جنگ تمار عیار هستیم، اگرچه کسانی در داخل کشور این جنگ را انکار می‌کنند، اما اگر با دقت درجامعه نگاه کنیم متوجه خواهیم شد کسانی در تلاش هستند تا ما را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

رضایی با اشاره به آیه ۱۷۳ سوره ال عمران «.. قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزادَهُمْ ...» که همه دنیای کفر یک جا در مقابل انقلاب اسلامی جمع شده اند، تصریح کرد:‌همه دشمنان در یک جبهه قرار گرفته اند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با راه اندازی جنگ هشت ساله فکر میکرد میتواند انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرد، خاطر نشان کرد:‌وقتی رزمندگان اسلام در سال ۶۴ در قالب علمیات والفجر ۸ جزیزه فاو را فتح کردند، فرانسیس فوکویاما نظریه پرداز آمریکایی به دولتمردان آمریکا گفته بود باید جنگ را متوقف کرده و از راه دیگری ایران و انقلاب را منزوی کنید و آن جنگ نرم است.

او در همین رابطه  به نظریه  لابی صهیونیست هم اشاره کرد و افزود: لابی صهیونیست هم با سه روش  جدایی مردم از قران، اهل بیت (ع) و مقصر دانستن علما و ولایت فقیه در بوجود آمدن مشکلات، درصدد هستند تا  در قالب پروژه جنگ نرم غیرت زدایی را در جامعه راه بیندازند.

رضایی اندلسی کردن ایران را از اهداف دشمنان در جنگ نرم دانست و تاکید کرد:‌برای مقابله با دشمن در جنگ نرم نیاز به الگوی دفاع مقدس داریم چرا که در دفاع مقدس گفتمان انقلاب را به دنیا صادر کردیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در جمع مدرسان مشاورین اسلامی مسجدمحور بسیج جامعه زنان باور داشتن به جنگ نرم، آرایش جنگی گرفتن در همه زمینه‌ها و در صحنه نگه داشتن مردم را شیوه‌های مقابله با پروژه نرم دشمن دانست و یادآور شد: امروز همه مردم بایددر داخل یک جبهه قرار بگیرند؛ لذا جزیره‌ای کار کردن در مقابل جنگ نرم به ضرر است، باید تشکیلاتی و گروهی کار کرد.

رضایی در پایان سخنان خود به با تاکید بر اینکه با مدیریت جهادی میتوان دشمن را در جنگ نرم مقهور کرد، گفت:‌با استفاده از مدلی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند و آن کار جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌ها است، میتوان با اتکا به خدای متعال که در قران آمده ان تنصرالله ینصرکم  پیروزی را در مقابل دشمن تضمین کرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها