خبرهای داغ:
با همکاری بسیج سازندگی سپاه عاشورا؛

یکهزار واحد مسکن مددجویی تا پایان سال ساخته می شود

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره و بیان کرد: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک های خیران در نظر داریم تا پایان سالجاری 1000 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان بنا کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۷۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش سرویس جهادی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت های اساسی کمیته امداد است، افزود: در شش ماهه نخست سالجاری 123 واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا ساخته شده است.

وی همچنین به ساخت مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرده و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 407 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

ملامهدی خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه سه واحد مسکن در شش ماهه سالجاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین 692 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده است که بطور متوسط روزانه 4 واحد را شامل می شود.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان بر ضرورت کمک های مردمی جهت تامین مسکن نیازمندان اشاره کرده و بیان داشت: مردم نیک اندیش استان می توانند وجوهات نقدی خود را با شماره گیری کد #041*8877* از طریق تلفن همراه بصورت سریع و ایمن پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها