مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خواستار شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همکاری آحاد مردم استان در اجرای طرح ملی قبض سبز را خواستار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۸۰۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

اکبر حسن بکلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با بیان اینکه، طرح ملی قبض سبز حرکتی چند بعدی است که مزایای مختلفی برای مردم و جامعه دارد، اظهار کرد: امیدوار هستیم، اقشار مختلف مردم در این زمینه همکاری لازم و مبسوط را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم اقشار مختلف مردم در گام‌های بعدی این طرح نیز مانند گام اول حداکثر مشارکت را داشته باشند، ادامه داد: گام اول اجرای طرح ملی قبض سبز که ارائه شماره تلفن‌های همراه مشترکین به مامورین شرکت توزیع بود و از اوایل شهریور ماه امسال آغاز شده است و با مشارکت و همکاری خوب مردم استان تا مهر ماه پایان یافت.

این مسوول با اشاره به گام بعدی طرح ملی قبض سبز، تصریح کرد: گام بعدی اجرای طرح ملی قبض سبز، مشارکت مردم برای دانلود اپلیکیشن‌های خدمات غیرحضوری برق ایران می‌باشد، که باید اطلاعات لازم در این زمینه به خانوارهای زیرپوشش ارائه شود.

وی اضافه کرد: فقط در صورت مشارکت و استفاده مردم از اپلیکیشن‌های خدمات غیرحضوری می‌توان در صورت وجود نواقص و ایرادات طرح به آن پی برد، که در صورت بروز هرگونه مشکل در استفاده از این خدمات می‌توانند به شرکت توزیع نیروی برق انتقال دهند.

حسن‌بکلو ادامه داد: مفهوم خدمات الکترونیک ترکیب ساده‌ای از واژه‌های خدمات و الکترونیک نیست، در حقیقت خدمات الکترونیک دارای بار معنایی خاصی است، که شامل تعامل بین ارائه‌دهنده خدمت و مشتری بوده، که این خدمات از طریق اینترنت عرضه می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات