پیاده‌روی اربعین موج حسینی را میان ملت‌های مسلمان ایجاد می‌کند

خبرگزاری بسیج: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ، مقدمه زیارت اباعبدالله الحسین(ع) است لذا تحلیل این مقدمه باید با ملاحظه ذی المقدمه (زیارت) صورت پذیرد. حقیقت زیارت، تجدید عهد ولایت امام(ع) است که در زیارت عاشورا می خوانیم: «وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیٰارَتِکُمْ»در اینصورت پیاده روی زیارت اربعین امام حسین(ع) ، مسیری است که شیعه برای تجدید عهد با امام (ع) می پیماید.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۲۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

  حسین عبدالله پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: پیاده روی اربعین تنزل حقیقت کاروان حضرت زینب (س)است که در این عصر در جامعه شیعه تبلور پیدا یافته است و این پیاده روی با تمام سختی هایش می تواند نازله ای از حرکت کاروان اهل بیت امام حسین(ع) در مسیر رسیدن به کربلا باشد و یاد دشواری های آن را زنده نگه دارد هرچند هیچگاه سختی های این کاروان به تمامه قابل درک نخواهد بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه پانزده خرداد قرچک تصریح کرد :مراسم اربعین از جمله مناسکی است که سبب استمرار نظام دینی شده به‌ویژه اینکه هر سال به شکوه این مراسم معنوی اضافه می‌شود و پیاده‌روی اربعین موج حسینی را میان ملت‌های مسلمان ایجاد می‌کند.

وی با عرض سلام بر حسین(ع) و همه عاشقان و دوستداران امام حسین (ع)گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ابتدا سلامتی حضرت مهدی (عج) و ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ، پیروزی سربازان اسلام و نابودی دشمنان و شفای همه ی بیماران را از حضرت سیدالشهدا(ع) مسئلت میطلبم و

خبرنگار / ف. سیفی

ارسال نظرات