خبرهای داغ:
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد

کمک 20 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در شش ماهه نخست امسال 20 میلیارد و 172 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا این فرزندان بتوانند با خیال راحت و بدون دغدغه زندگی کنند.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۷۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح،  اظهار کرد: اکنون 39 هزار و 430 حامی نیکوکار استان حمایت از 11 هزار و 737 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده دارند.                                                                                 

وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، خاطرنشان کرد: هشت هزار و 88 فرزند نیازمند استان زیر چتر حمایتی حامیان طرح محسنین قرار دارند.                                                                                                         

فاتح با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام ایتام، حمایت از سه هزار و 649 یتیم را بر عهده دارند، بیان کرد: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هرماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.                                                                   

وی با اعلام اینکه خیران استان می‌توانند از روش‌های مختلف در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند، افزود: افرادی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند دارند می‌توانند با مراجعه به سایت اکرام و یا دفاتر کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این امر خیر پیشقدم شوند.                            

فاتح ضمن دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان محسنین بدون حامی، گفت: اکنون حدود دو هزار فرزند محسنین در استان بدون حامی هستند که در حال جذب حامی برای این تعداد از فرزندان هستیم.       

                                                                       

ارسال نظرات
پر بیننده ها