مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نماد بصیرت و بیداری اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۵۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

حجت الاسلام عبدالرحیم‌ نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نقده، اظهار کرد: جهالت، بی‌بصیرتی و ناآگاهی مردم باعث شد که در تاریج جهان اسلام عاشورای حسینی رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه پیاده روی اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم، به پیاده‌روی باشکوه مسلمانان در آستانه این روز بزرگ اشاره کرد و ادامه داد: این آئین باشکوه به معنای واقعی کلمه وحدت، همدلی، شعور و بصیرت مسلمانان را به منصه ظهور می‌رساند.

این مسوول خاطرنشان کرد: نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که آئین پیاده‌روی اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته با شکوه خاصی برگزار می‌شود، به طوری که دشمنان دین مبین اسلام را به بهت و حیرت واداشته است؛ بنابراین باید قدر، ارزش و اهمیت این حرکت مردمی و جهانی را بدانیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: جهل  و غفلت مسلمانان عاشورای حسینی را رقم زد، به طوری که پیرو عهدشکنی مردم کوفه سر امام حسین (ع) بر بالای نیزه رفت، در حالی که مردم در کوی و برزن به هلهله و تماشا نشسته بودند و قهقهه و شادی سر می‌دادند.

سرایی با اظهار اینکه باید به واسطه کسب شناخت و معرفت نسبت به مقتضیات زمان نسبت به یاری امام عصر خود گام برداریم، اضافه کرد: بنابراین حفظ و تقویت روحیه ولایتمداری و تبعیت از منویات رهبری در همه زمینه‌ها مهم‌ترین تکلیفی است که ما در برهه کنونی برعهده داریم.

وی با اشاره به اینکه رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها راهگشا است، اظهار کرد: هر جا که پشت‌سر ولایت و با استفاده از ظرفیت نهفته در بین مردم گام برداشته‌ایم موفق شده‌ایم، هر موقع هم به ولایت و مردم پشت شده و به دشمنان و غرب تکیه شده، کشور به عقب رفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات