معاون عملیات سازمان بسیج در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

نقش موثر بسیج مردمی در تامین امنیت و خدمت به زائران اربعین حسینی

آبنوش گفت: امنیت زائرین محوری ترین بحث در مراسم پیاده روی اربعین است . بسیج به عنوان یکی ازسازمان‌های زیرمجموعه سپاه برای حفظ نظم و تامین امنیت زوار وارد میدان شده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۲۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات انقلاب اسلامی است.

وی گفت: از ابتدا کارکرد بسیج استفاده از ظرفیت مردمی در تمام سطوح و خدمت رسانی بوده است؛ در حقیقت، بسیج یکی از مؤثرترین عوامل انسانی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالا برای خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف سازندگی، امنیتی و دفاعی، اقتصادی، فرهنگی، امدادی، سیاسی، بهداشتی و ... است.

جانشین اسبق قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: نیروهای بسیجی به منظور تامین امنیت مناسک اجرای راهپیمایی اربعین حسینی که یکی از حماسه‌های بی‌نظیر تاریخ بشریت است، وارد میدان شده‌اند و بسیج مستضعفین که از دل مردم روییده و ساختار امنیت را تنظیم کرده است در همه جا حضور داشته و خواهد داشت و امنیت زائرین داخلی و خارجی را به وسیله نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و ظاهری خود برقرار می کند.

سردار آبنوش ادامه داد: مرزهای چهارگانه توسط نیروهای بسیجی به صورت محسوس و نامحسوس مراقب می‌شوند و  تمام موارد مشکوک گزارش‌شده توسط نیروهای مردمی یا پیگیری‌های رزمندگان و بسیجیان از طریق فضای سایبری، پیگیری خواهند شد تا در صورت صحت گزارش موارد مشکوک، وارد عمل شوند، موارد مشکوک را خنثی کنند و امنیت کامل را برقرار سازند و در صورت عدم صحت گزارش برای زائرین اطمینان خاطر حاصل شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر تامین امنیت مرزها، تمام مسیرهای پیاده روی در عراق به نحو احسن کنترل می‌شوند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنانش گفت: در هر شرایطی مسئولین بسیجی، عهده‌دار تامین نظم و امنیت زوار اربعین حسینی است و با بهره‌مندی حداکثری از امکانات به دنبال ارائه خدمات شاسیته به زائرین هستند.

ارسال نظرات