با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)؛

جلسه قرارگاه مسجد محوری سپاه استان زنجان برگزار گردید

جلسه قرارگاه مسجد محوری سپاه استان زنجان با حضور سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۶۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ابراهیم رستمخانی؛مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات با قرائت دستور کار جلسه توضیحاتی را در خصوص طرح اعتلای پایگاه های مقاومت بسیج ارائه نموده واظهار داشت: اجرای وضعیت سنجی پایگاه های مقاومت بسیج گام نخست اجرای طرح اعتلای پایگاه های مقاومت بسیج می باشد که در این طرح به دنبال شناخت صحیح اوضاع حال حاضر پایگاه ها، رصد، پایش و وضعیت سنجی آن ها برای ایجاد تحول در پایگاه های مقاومت بسیج هستیم.

 

در ادامه این جلسه، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛ جانشین  فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تاکید بر اهمیت اجرای این طرح به عدم اکتفا به گزارش ها و لزوم حضور میدانی طبق فرمایش رهبری اشاره کرد وگفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری در اجرای این طرح « گزارش های ذهنی و کاغذی کافی نیست، باید رفت داخل میدان و حرکت واقعی و میدانی را مشاهده کرد و هر جایی که گیری هست آن را بر طرف کرد».

 

وی در ادامه تحول در پایگاه های مقاومت بسیج را یکی از ضروریات تحقق گام دوم انقلاب بیان نمود.

 

گفتنی است  درپایان این جلسه که  با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج واعضای ثابت قرارگاه  با موضوع نظرسنجی در خصوص شیوه نامه و کاربرگ های وضعیت سنجی پایگاه مقاومت بسیج مساجد و محلات برگزار گردید، اعضای قرارگاه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شیوه نامه و کاربرگ ها ارائه نمودند.

ارسال نظرات