خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

پیرامون شناخت شهدا موفقیت چندانی نداشته‌ایم

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهدای ما از امام حسین(ع) و کربلا درس گرفته‌اند و جان خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب، قرآن و وطن فدا کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۴۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام عسگر امامی امروز در مراسم یادواره شهدای ملک آباد حوزه شهید بروجردی میاندوآب در سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهیدان در نزد پروردگار متعال، اظهار کرد: شهدای ما از امام حسین(ع) و کربلا درس گرفته و جان خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب، قرآن و وطن فدا کردند.

وی افزود: خداوند متعال در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران می فرمایند”و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون” مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌برند و این آیه نشان‌دهنده مقام و منزلت شهدا در نزد پروردگار است.

وی با بیان اینکه شهادت درجه‌ای است که نصیب هرکسی نمی‌شود، گفت: شهدا با شهادت در راه خدا به فیض عظیمی رسیده‌اند که ما از درک و فهم آن عاجز هستیم.

امامی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در روز قیامت شرمنده شهدا نشویم، باید ولایتمدار باشیم، تصریح کرد: زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا؛ تداوم‌بخش اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و ولایت در تمام عرصه‌ها است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: همه ما مدیون شهدا بوده و باید قدردان خون این عزیزان باشیم که برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور است، اظهار کرد: هرکس در این زمان، تمرین ولایتمداری کند در موقع ظهور امام زمان(عج) نیز آواره نیست.

انتهای پیام

ارسال نظرات