توزیع سبد کالای پیشگیری از سوءتغذیه بین ۱۳۰۰ کودک نیازمند البرزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: یک هزار و ۳۰۰ کودک نیازمند کمتر از 6 سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۸۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سیّد هادی کرابی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسأله سوءتغذیه است، گفت: حدود پنج میلیارد ریال برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر 6 سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیرمددجو هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند، اعلام کرد: در نیمه نخست سال جاری، یک هزار و ۳۰۰ کودک نیازمند کمتر از 6 سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند که ارزش هر سبد غذایی ۲۰۰ هزار تومان است.

کرابی در پایان با اعلام اینکه سرپرست خانوارهای مشمول این طرح با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت می‌کنند، اظهار کرد: برنج، مرغ، عدس، لبنیات، حبوبات و تخم‌مرغ اقلام توزیع شده بین کودکان نیازمند را تشکیل می‌دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها