کسب رتبه سوم کشوری برای عکاس کهگیلویه وبویراحمدی

عکاس کهگیلویه و بویراحمدی رتبه سوم جشنواره عکس تامین اجتماعی را کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۹۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
در مراسمی با حضور مسئولان و کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی این استان از اسحاق آقایی به پاس مشارکت در سومین جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه و کسب رتبه سوم این جشنواره با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
مدیرکل تامین اجتماعی این استان در این مراسم گفت: از میان ۷۰۰ اثر ارسال شده از سراسر کشور به این جشنواره، اثر ارسالی اسحاق آقایی از شهر یاسوج رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
عباس نورمحمدی با اشاره به نقش تصاویر در انتقال معانی و پیام‌ها گفت: عکس‌ها می‌توانند معنا و پیام‌هایی را منتشر کنند که گاه چندین متن، مقاله یا سخنرانی از انتقال آن ناتوان است.
وی سازمان تامین اجتماعی را سازمانی با کارکرد‌های متعدد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی دارای مخاطبان گوناگون، خدمات متنوع و نقش اثرگذار است و هم مخاطبان و هم فعالیت‌های آن می‌تواند سوژه‌های مناسبی برای عکاسی و فعالیت‌های هنری باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی این استان ادامه داد: سومین جشنواره عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» در محور‌ها و موضوعات ایمنی در کار، کارآفرینان و تولید، کارگران ساده و ماهر در محیط کار، خانواده، کودکان و امید به آینده، حوادث ناشی از کار، بازنشستگان، ورزش و سلامت، خدمات بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی، نگاه آزاد و خلاقانه به مقوله تأمین اجتماعی و خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
ارسال نظرات