حجت الاسلام احمد پناهیان:

کشور اسلامی ایران با آمریکای یزیدی مذاکره نمی کند

حجت الاسلام احمد پناهیان درجمع مردم ساوه گفت: شخصی مثل امام حسین (ع) با همچون یزید هرگز بیعت نمی کند، یزید امروز ما علنی شراب خوار است و حتی پدر ترامپ مشخص نیست پس کشور اسلامی ایران هم مذاکره نمی کند.  
کد خبر: ۹۱۸۲۴۹۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در جمع مردم ساوه گفت: انقلاب اسلامی ایران مبدأ انقلاب های مردمی منطقه است و استکبار تحمل نفوذ منطقه ای و قدرت موشکی ما را ندارد ، فرقی بین ترامپ و اوباما نیست چون صهیونیستها جامعه آمریکا را مدیریت می کنند.

حجت الاسلام پناهیان بیان کرد: جامعه ای که در آن باطل رواج پیدا کند ، نفاق می تواند دسیسه چینی کند و جولان دهد ، این طور جامعه ای به امام علی(ع) و امام حسن(ع) پشت می کند و به دعوت نامه هایی که برای امام حسین (ع) فرستاده است هم وفادار نمی ماند.

وی ادامه داد:اگر در نشست سازمان ملل ، رئیس جمهور با ترامپ مذاکره می کرد ، فشار استکبار بیشتر می شد که امام خامنه ای قبل از سفر ممنوع کرده بود ولی آقای روحانی در متن سخنرانی طرح معامله برای مذاکرات بعدی کرد که بسیار غلط بود.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر به آمریکا و اروپا اعتماد کنیم یعنی به تجربه چهل ساله انقلاب و مذاکرات قبلی اعتنا نکردیم ، خواسته بیشتر آمریکا ، توان موشکی و نفوذ منطقه ای ایران است که قابل معامله نیست.

وی افزود: صلح امام حسن مجتبی (ع) یک استثنا است نه رویه، چون اگر رویه بود جنگیدن امام علی (ع)و امام حسین (ع) زیر سوال می رود.

حجت الاسلام پناهیان گفت: جنگ در اسلام اصل است و در سوره مبارک "محمد" آمده است که «با مستکبر نرم سخن نگو» این آیه برای وقتی است که اسلام قوی است، آیا اکنون از واقعه عاشورا قویتر نیستیم؟ آیا الان در منطقه نفوذ نداریم؟ تکلیف مشخص است.

 

 

ارسال نظرات