جانشین فرماندهی سپاه کربلا در جمع دانشجویان بسیجی

باید مانند دفاع مقدس، جوانان را محور حرکت قرار دهیم

سرهنگ رضایی صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی در ساری گفت: امروز باید این باور ایجاد بشود که ما در جنگ تمام عیاری با دشمن هستیم و فقط عرصه عوض شده است و کشور به خودش آرایش جنگی بگیرد و مثل گذشته باید جوانان را محور حرکت قرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۸۱۷۵۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ساری، جانشین فرماندهی سپاه کربلا صبح امروز در جمع مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امروز کشورهای دنیا در مقابل عظمت ایران اسلامی که به واسطه جانفشانی های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به وجود آمده سر تعظیم فرود می آورند.

سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی تصریح کرد: تمام دنیای غرب در یک جبهه قرار گرفتند که با انقلاب اسلامی مقابله کنند و از ابتدای انقلاب اسلامی مبنای غرب همین بود و امروز هم بعد از 40 سال پیروی انقلاب هم به دنبال نابودی نظام اسلامی هستند. هر روز این جنگ به فرموده امام راحل یک برکت داشت و اگر کشور در دفاع مقدس با فرهنگ دفاع مقدس واکسینه نمیشد قطعا در ادامه راه، انقلاب به مشکل بر می خورد.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه ما توانستیم جنگ را به عنوان بزرگترین تهدید به بزرگترین فرصت برای انقلاب اسلامی تبدیل کنیم گفت: در ماه های اول پیروزی انقلاب تصور دشمن این بود که بخاطر اینکه ما هنوز به ثبات سیاسی نرسیدیم و ارتش ما هم آن کارایی لازم را نداشت و بسیج هم هنوز شکل نگرفته بود، می تواند انقلاب اسلامی را توسط صدام ملعون از پای در بیاورد! اما این کار با مقاومت جانانه جوانان انقلابی به سرانجام نرسید و فقط در پشت دروازه های شهر خرمشهر 34 روز زمینگیر شدند و پس از 8 سال شکست سختی خوردند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای کشورمان گفت: ما توانستیم انقلاب اسلامی را در جنگ به جهان صادر کنیم در حالیکه صدام با تمام توان وبا حمایت های لجستیکی غرب سعی داشت صدای انقلاب را از درون خفه کند، می خواستند کمر انقلاب را بشکنند ولی ما توانستیم ابهت پوشالی غرب و شرق را در جهان بشکنیم.

سرهنگ رضایی افزود: البته اولین دستاورد ما حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور بود که در 300 سال گذشته بی سابقه بود.

این مقام مسئول سپاه کربلا نقش نصرت الهی را به عنوان یکی از مولفه های پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح در دفاع مقدس مهم برشمرد و تصریح کرد: نصرت خداوند به استناد آیات قرآن با مومنین است و رزمندگان ما به واسطه قدرت ایمان به وعده های خداوند متعال و اراده خود توانستند معادلات جنگ را به نفع خود بر هم بزنند. ابزار و امکانات دشمن خیلی زیاد بود اما این ایمان رزمندگان اسلام بود که توازن جنگ را با وجود حمایت مجامع بین المللی و 36 کشور دنیا از صدام برهم بزند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی تمام نشده و دشمن با تمام قوا در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی در حال نبرد با انقلاب اسلامی است تصریح کرد: امروز هم نیاز داریم در عرصه های مختلف با تجربه به دست آمده در 8 سال جنگ تحمیلی و با فرهنگ غنی دفاع مقدس در مقابل دشمن بایستیم.

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس، مردم جنگ را باور کردند و کشور به خود آرایش جنگی گرفت و جوانان مومن انقلابی پای کار آمدند. امروز هم باید این باور ایجاد بشود که ما در جنگ تمام عیاری با دشمن هستیم و فقط عرصه عوض شده است و کشور به خودش آرایش جنگی بگیرد و مثل گذشته باید جوانان را محور حرکت قرار دهیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش جوانان در شکل گیری آینده انقلاب اسلامی گفت: امروز جوانان مومن انقلابی پای کار باید این فضا را بشکنند و در مقابل هجمه های دشمن مومنانه پای کار بیایند و زمینه را برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی مهیا سازنند که وظیفه سازمان بسیج دانشجویی در همین راستاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها