خبرهای داغ:
سرگروه صالحین بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:

معاندین از حضور شجاعانه بسیج در هراس اند

سرگروه صالحین بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که بسیج همیشه در نقطه ای که نیاز است حضور دارد، گفت: همین حضور بی باکانه و هشیار بسیج است که فتنه گران و معاندان همیشه از آن در هراس هستند.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۸۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

عشرت جبارزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: حضور مسلط و آگاهانه بسیج که در دوران دفاع مقدس نمونه آن را دیدیم، در حال حاضر نیز پس از گذشت سال ها از آن دوران، در برهه های مختلف به خصوص در برابر جنگ نرم و هجمه فرهنگی خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: اگر بسیج در برهه های حساس و سرنوشت ساز حضور مقتدرانه و سرسپردگیش را به ولایت اعلام نمی کرد به طور حتم استکبار جهانی با عمال داخلی خود سرنوشتی غیر از امروز را برای کشور رقم می زدند.

جبارزاده از بسيج به عنوان نيروهاي جان بر كف ياد كرد و بيان داشت: بسیج از همه اقشار و در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، هنری و ... همیشه حضور تاثیرگذار خود را نشان داده و همچنان گوش به فرمان رهبری آماده اند.

صاحب مجموعه شعر «بی باده مستان» با اشاره به این سخن امام راحل که «اگر برکشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد....»، اظهار داشت: با این تفکر بسیجی است که بسیجیان کمترین واهمه ای از ترفندهای سیاست بازان، فتنه گران و استکبار جهانی ندارند و آماده مقابله با بحران های مختلف هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها